تریلر Total War: Pharaoh بر نمایش جناح های مصری تمرکز دارد


بازیکنان می توانند از بین چهار گروه مصری یک رهبر را برای بازی انتخاب کنند که هر کدام دارای سبک های بازی، ساختمان ها و نقاط قوت منحصر به فردی هستند.

در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که استودیو Creative Assembly تریلر جدیدی را برای نشان دادن جناح های مصری بازی استراتژی Total War: Pharaoh به اشتراک گذاشته است. این ویدیو که در کانال یوتیوب سگا قابل مشاهده است، تاریخچه واقعی هر گروه را به همراه برخی جزئیات گیم پلی بازی نشان می دهد.

در Total War: Pharaoh، بازیکنان در مورد سرنوشت 3 فرهنگ مصری، کنعانی و آناتولی تصمیم می گیرند. بازیکنان می توانند از میان 4 جناح مصری، یک رهبر را انتخاب کنند که هر کدام دارای سبک بازی، ساختار و نقاط قوت منحصر به فردی هستند.

مثلا، رامسس او یک جنگجوی عالی است که فعالانه در نبردها شرکت می کند و دارای قدرت و سرعتی است که هیچ یک از رهبران دیگر جناح نمی توانند با آن برابری کنند. به همین ترتیب، ارتش رامسس دارای سربازان نخبه ای است که اگرچه تعداد آنها از مخالفان بیشتر است، اما به طور متوسط ​​در میدان جنگ قدرتمندتر هستند.

این ویدئو ساختمان‌های منحصربه‌فردی را برای هر جناح نشان می‌دهد، مانند گورستان مردگان محترم. برای اطلاعات بیشتر می توانید ویدیوی جدید Total War: Pharaoh را تماشا کنید.

Total War: Pharaoh در ماه می 2023 معرفی شد و در اکتبر 2023 برای کاربران PC در دسترس خواهد بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Kingdom of the Planet of the Apes شروع بسیار خوبی در باکس آفیس جهانی دارد