مشارکت پلاتینیوم گیمز و کارگردان بازی Kingdom Hearts 4 در ساخت بازی Final Fantasy 16

“خوشحالم که بگویم تیم پشت سری Kingdom Hearts به توسعه Final Fantasy 16 کمک کرد. ما با Square Enix در مبارزات و مواردی از این دست به نیروها پیوستیم. صادقانه بگویم، زمانی که این ایده همکاری برای اولین بار به ما معرفی شد. زمان، شگفت‌انگیز بود. دستیابی به این سطح از موفقیت برای یک بازی اکشن بسیار دشوار است. شنیدن اینکه Square Enix قصد دارد با توسعه‌دهندگان دیگری که هر کدام روش‌های خلاقانه متفاوتی دارند همکاری کند، دیوانه‌تر به نظر می‌رسید. نائوکی یوشیدا، مردی که اعتبار زیادی پشت سر خود داشت، این درخواست را مطرح کرد، ما فکر کردیم مودبانه آن را رد می کنیم.

در جریان رویداد زنده پیش از انتشار Final Fantasy 16 که به عنوان بخشی از رویداد Summer Gamefest برگزار شد، Platinum Games تایید کرد که با Square Enix در توسعه بازی همکاری کرده است. آتسوشی اینابارئیس هیئت مدیره و مدیرعامل پلاتونیوم گیمز در پیامی ویدیویی اعلام کرد:

در طول این رویداد، نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده Final Fantasy 16، گفت که نمی‌تواند مشخص کند که هر کدام از این تیم‌های خارجی در آن زمان روی کدام بخش از بازی کار می‌کردند، اما مطمئناً در حال حاضر جزئیات را ذکر خواهد کرد. . بازی Final Fantasy 16 در تاریخ 1 ژوئیه (22 خرداد) سال جاری بر روی کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد که دموی رایگان این بازی هم اکنون در دسترس است.

همانطور که گفته شد، ما بیشتر در مورد برنامه ریزی و داستان بازی یاد گرفتیم و در نهایت تمام تیم خواستند این کار را بدون توجه به اتفاقات بعدی انجام دهند. اگرچه این یک حرکت بسیار مخاطره آمیز بود، اما در نهایت چیزی از توسعه آن حاصل می شد. زمان انتشار Final Fantasy 16 تقریباً نزدیک است. این بازی به صورت خلاقانه و منحصر به فرد برای ایجاد یک تجربه استثنایی ساخته شده است. پس لطفا تجربه اش کنید.”

بخوانید  Xbox Honors Akira Toriyama With A Nod To Blue Dragon

مدیرعامل پلاتینیوم گیمز و کارگردان بازی Kingdom Hearts 4 تایید کرده اند که در ساخت بخشی از Final Fantasy 16 شرکت کرده اند.

“پلاتینیوم گیمز از این فرصت استفاده کرد و بخشی از Final Fantasy 16 را توسعه داد. ما هرگز تجربه کار روی پروژه ای مانند این را نداشتیم؛ بنابراین وقتی شروع به ساختن آن کردیم، ما را غافلگیر کرد. با این حال، اعضای تیم توسعه، از جمله خودم، از این فرصت بسیار هیجان‌زده بودم و به خود چیزهایی می‌گفتم که «این فاینال فانتزی است» و «ما هرگز فرصت دیگری برای کار روی فاینال فانتزی نخواهیم داشت.» بنابراین ما با کمال میل این فرصت را پذیرفتیم و آن را انجام دادیم.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دو باس فایت و انفجارهای سبک در فاینال فانتزی 16

تاکاشی تاورا او که قبلاً با Square Enix در Nier: Automata کار کرده بود، تیم توسعه Platinum Games را برای Final Fantasy 16 رهبری کرد. او وظیفه خود را به عنوان یک رهبر تیم در مدیریت توسعه انجام داد و من مطمئن هستم که بخشی که ما توسعه دادیم محتوای بسیار با کیفیتی را ارائه می دهد.”

پس از بیانیه اینابا، دومین پیام تصویری از تای یاسو، کارگردان Kingdom Hearts 4 پخش شد. یاسو در این پست توضیح داد:

تحریریه مجله بازی یک گیمر