پنجره انتشار پذیرفته شده تایید شد و تعداد زیادی تصاویر جدید نشان داده شد



پس از اینکه برای اولین بار در سه سال اخیر در نمایشگاه بازی های ایکس باکس 2023 ظاهر شد، آخرین بازی RPG شرکت Obsidian Entertainment، Avowed، بار دیگر در جریان برنامه نویس مستقیم Xbox امروز به نمایش گذاشته شد. نه تنها شاهد گیم پلی جدیدی برای ماجراجویی آینده بودیم، بلکه با پنجره انتشار آن آشنا شدیم: پاییز 2024.

ویدیوی گیم‌پلی معرفی مناسبی از آنچه بازیکنان می‌توانند در Avowed انتظار داشته باشند، که شامل مناطق مختلف The Living Lands می‌شود، ارائه می‌دهد. Aowed یک بازی کامل «دنیای باز» مانند Skyrim یا Fallout نیست. در عوض، بازی بسیاری از مناطق کوچکتر را مانند نسخه اخیر Obsidian، The Outer Worlds، در خود جای داده است. این ویدئو همچنین روش‌های مبارزه‌ای متعددی را که برای هر شخصیت در دسترس است، از جمله سلاح‌های غوغا، جادو و حتی یک تفنگ نشان می‌دهد.

این ارائه همچنین نمای کلی از دشمنان بازی، سبک‌های مبارزه و سیستم‌های پیشروی را به ما ارائه داد – و به نظر بسیار جامع می‌رسد. این فیلم همچنین نکات ظریف اخلاقی و مناطق خاکستری آوود را نشان داد. بازیکنان باید تصمیمات کلیدی بگیرند که روایت را به عنوان یک کل شکل دهد.

Avowed به دنبال فرستاده ای از امپراتوری Aedyr است که پس از شایعه شیوع یک بیماری همه گیر مرگبار در سراسر امپراتوری به سرزمین های زنده فرستاده می شود. طبق گزارش‌ها، این بازی در طول توسعه شاهد تغییرات متعددی بود و گزارش‌هایی مبنی بر رها شدن حالت Co-op در تابستان گذشته منتشر شد.

Avowed پاییز امسال برای Xbox Series X|S و PC عرضه می شود. این یکی از معدود بازی‌هایی بود که در طول برنامه‌نویس مستقیم ایکس‌باکس به نمایش درآمد و ایندیانا جونز، Ara: History Untold و Hellblade 2: Senua's Saga نیز در کانون توجه قرار گرفتند.

بخوانید  زمان آن رسیده است که در مورد پیش خرید بازی ها تجدید نظر کنیم | نقطه در

تحریریه مجله بازی یک گیمر