زمان انتشار Aowed با تریلر گیم پلی جدید اعلام شد


استودیوی Obsidian در جریان رویداد Developer_Direct Xbox تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Avowed منتشر کرد.

اولین رویداد Xbox 2024 با عنوان Developer_Direct برای رفع عطش طرفداران برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازی های آینده از راه رسید. این رویداد بار دیگر با تریلرهای مهیج از بازی های مهمی مانند Senua's Saga: Hellblade 2، Indiana Jones، Avowed و Ara: History Untold، گیمرها را به خود جذب می کند.

در جریان رویداد جدید ایکس باکس، تریلر جدیدی از گیم پلی بازی نقش آفرینی Avowed استودیوی Obsidian منتشر شد. تمرکز این تریلر بر نمایش نبرد، از جمله تجهیزات قابل تنظیم برای مقابله با موقعیت‌های مختلف است. در قسمت دیگری از این ویدیو می توانیم تصمیمات متفاوتی را ببینیم که هر کدام پیامدهای متفاوتی دارند. در پایان اکوسیستم های مختلف از جمله جنگل ها، آتشفشان ها و زمین های بایر ارائه شده است.

توسعه دهندگان Avowed را تجربه ای عجیب اما دوست داشتنی با رازهای فراوان، مناظر خارق العاده و موجودات شگفت انگیز توصیف می کنند. تاریخ دقیق انتشار این بازی نقش آفرینی هنوز مشخص نیست، اما Obsidian Entertainment قصد دارد آن را در پاییز 2024 به علاقه مندان ارائه کند. این بازی بر روی پلتفرم هایی که رایانه های شخصی سری Xbox در حال ورود هستند منتشر شد.

دانلود ویدیو آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  فیلمبرداری فصل سوم سریال چاکی از سر گرفته شد