فیلمبرداری فصل سوم سریال چاکی از سر گرفته شد


فیلمبرداری قسمت های باقی مانده از فصل سوم چاکی پس از پایان اعتصاب بازیگران از سر گرفته شد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر می شویم که فیلمبرداری قسمت های باقی مانده از فصل سوم سریال چاکی از سر گرفته شده است. دن مانچینی، سازنده سریال Chucky در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) اعلام کرد که فصل 3 دوباره جلوی دوربین رفته است. عکس جدیدی از صحنه فیلم نیز منتشر شد که در آن دن مانچینی و بازیگران جوان سریال حضور دارند. 4 قسمت اول فصل سوم در ماه اکتبر از شبکه USA Network و Syfy پخش شد.

عکس پشت فیلمبرداری فصل سوم سریال چاکی

مدتی پیش، دن مانچینی در مصاحبه ای با رسانه کامیک بوک گفت که فصل سوم به دلیل اعتصاب انجمن بازیگران سینما و فدراسیون هنرمندان تلویزیون و رادیو آمریکا (SAG) به دو قسمت تقسیم شد -AFTRA. دن مانچینی تایید کرد که قبل از اینکه پروژه مجبور به توقف تولید شود، توانسته اند قسمت 5 و بخشی از قسمت 6 فصل 3 Chucky را فیلمبرداری کنند، اما هر دو قسمت باید کامل شوند و دو قسمت پایانی جلوی دوربین فیلمبرداری شود تا تولید کامل شود. . این فصل

دن مانچینی، خالق سری فیلم های بازی کودک، مسئولیت خلق چاکی را بر عهده دارد که ماجراهای یک عروسک تسخیر شده را دنبال می کند. سریال چاکی به موضوعاتی مانند زورگویی، زندگی خانوادگی و قتل می پردازد و داستان یک نوجوان و دوستانش را روایت می کند که خود را درگیر یک سری قتل می بینند. در حال حاضر مشخص نیست قسمت های باقی مانده از فصل سوم سریال Chucky چه زمانی به طرفداران ارائه می شود.

بخوانید  ارائه مستند شب بخیر اوپی داستان مریخ نورد تاریخی فرصت

زاخاری آرتوآ. بیورگوین آرنارسون، آلیویا آلین لیند، تئو بریونز و برد دوریف در سریال چاکی ایفای نقش می کنند و جنیفر تیلی، فیونا دوریف، الکس وینسنت و کریستین الیز از جمله بازیگرانی که به عنوان مهمان در این اثر حضور داشتند. سریال Chucky یکی از پربیننده‌ترین سریال‌هایی بود که در سال 2021 پخش شد. فصل دوم این سریال درام ترسناک اسلشر در بین 10 سریال برتر درام کابلی در بین بزرگسالان 18 تا 49 سال قرار گرفت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر