مارتین اسکورسیزی و استیون اسپیلبرگ تهیه کننده سریال Cape Fear هستند


مارتین اسکورسیزی و استیون اسپیلبرگ تهیه کنندگان اجرایی سریال Cape Fear هستند.

مارتین اسکورسیزی و استیون اسپیلبرگ آنها وظیفه تولید سریال جدیدی را که به عنوان بازسازی فیلم Cape Fear شناخته می شود را بر عهده گرفتند. همانطور که توسط رسانه Deadline گزارش شده است، در حال حاضر چندین شرکت شروع به پیشنهاد خرید مجموعه “خلیج وحشت” کرده اند. نیک آنتوساکا او نه تنها تهیه کننده اجرایی پروژه در کنار مارتین اسکورسیزی و استیون اسپیلبرگ است، بلکه یکی از سازندگان و گردانندگان آن است.

در خلاصه داستان سریال Cape Fear آمده است: “وقتی یک قاتل منفور پس از سال ها زندان آزاد می شود، زندگی یک وکیل متاهل تحت الشعاع قرار می گیرد. این یک درام پرتنش معاصر است که دغدغه “آمریکا در قرن بیست و یکم با جنایت واقعی روبرو می شود” را بررسی می کند. داریل فرانک، الکس هدلاند و جاستین فالوی آنها از دیگر عوامل اجرایی سریال خواهند بود.

فیلم اصلی Cape Fear بر اساس رمان The Executioners نوشته شده است. جان دی مک دونالد در سال 1957 ساخته و در سینماها اکران شد. جی. لی تامپسون او در راس این فیلم بود و جیمز آر. وب او فیلمنامه را نوشت. گریگوری پک، رابرت میچام، پالی برگن، لوری مارتین و مارتین بالزام آنها در این فیلم بازی کردند.

بازسازی فیلم Cape Fear به کارگردانی مارتین اسکورسیزی در سال 1991 منتشر شد. گرگوری پک، رابرت میچام و مارتین بالسام در این فیلم به صورت کوتاه ظاهر شدند. رابرت دنیرو، نیک نولته، جسیکا لنگ و ژولیت لوئیس در آن نقش داشتند. فیلم مترسک ساخته مارتین اسکورسیزی نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد (رابرت دنیرو) و بهترین بازیگر نقش مکمل زن (ژولیت لوئیس) شد، اما نتوانست هیچ یک از این دو جایزه را از آن خود کند.

بخوانید  Skull And Bones را بازی کنید و به نجات اقیانوس ها در زندگی واقعی کمک کنید

بازسازی Cape Fear در ابتدا توسط استیون اسپیلبرگ در دست ساخت بود. زمانی که مارتین اسکورسیزی روی فهرست شیندلر کار می کرد. این دو فیلمساز در نهایت تصمیم به تغییر پروژه گرفتند، اما استیون اسپیلبرگ از Amblin Entertainment به عنوان تهیه کننده فیلم باقی ماند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر