یک جفت برنامه بهره وری بسیار گران قیمت مایکروسافت را فقط با هر کدام 30 دلار دریافت کنید



برای مدت محدودی می توانید جمع آوری کنید Microsoft Visio 2021 Professional و Microsoft Project 2021 Professional هر کدام فقط 30 دلار در Stackcommerce. مایکروسافت می فروشد حرفه ای پروژه برای مبلغ متوسط ​​1130 دلار (یا 680 دلار برای نسخه استاندارد)، در حالی که ویزیو حرفه ای هزینه 580 دلار (یا 310 دلار برای نسخه استاندارد).

Microsoft Visio نرم افزار طوفان فکری و نموداری است که برای ایجاد نمودارها، نمودارها و سایر تجسم داده ها مانند ارائه های معماری استفاده می شود. دارای ده ها الگو برای نمودارهای سازمانی، فلوچارت ها، پلان های طبقه و موارد دیگر است و می تواند داده ها را از سایر برنامه های مایکروسافت مانند Excel، Exchange، و Entra ID وارد کند تا به طور خودکار نمودارها و نمودارها ایجاد شود.

Microsoft Project یک برنامه مدیریت پروژه است که شبیه به ابزارهایی مانند Asana یا Trello است. این شامل پروژه‌های نمونه از پیش ساخته شده، ابزارهایی برای تجسم جدول زمانی، و حتی فرم ارسال صفحه زمانی داخلی، در میان بسیاری از ویژگی‌های دیگر است.

پیشنهادات Stackcommerce مربوط به نسخه های حرفه ای 2021 هر دو برنامه است. این نسخه‌ها شامل دسترسی فوری و مادام‌العمر به برنامه‌ها، به‌علاوه همه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار آینده و پشتیبانی رایگان مشتری است. کلیدهای خریداری شده از Stackcommerce باید ظرف 30 روز استفاده شوند و اجازه نصب در یک کامپیوتر را در یک زمان می دهند.

افشاگری: معاملات GameSpot ویترین فروشگاه توسط یکی از شرکای وابسته GameSpot، StackCommerce مدیریت می شود. اگر مشکلی در سفارش خود دارید لطفا مخاطب StackCommerce.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  یک ترابایت کارت گسترش فضای ذخیره‌سازی Xbox فقط با 105 دلار قبل از فروش دریافت کنید