هنری کاویل برای بازی در نقش سوپرمن برنمی گردد

افرادی که سوپرمن را با بازی هنری کویل در فیلم Batman v Superman Dawn of Justice می ستایند

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

طبق گزارش‌ها، کویل در ماه اکتبر برای ایفای مجدد نقش سوپرمن و به دلایل نامشخصی، برای بازی در نقش گرالت در سریال نتفلیکس The Witcher، آنجا را ترک کرد. اکنون که تعهد او به شخصیت سوپرمن به پایان رسیده است، باید ببینیم کویل چه تصمیمی برای آینده هنری خود در دنیای بازیگری خواهد گرفت. بسیاری از طرفداران نیز حمایت و نارضایتی خود را از جایگزینی کویل در دنیای سینمایی دی سی نشان می دهند و خواستار انتخاب کویل به عنوان ستاره اصلی مجموعه فیلم های 007 هستند. تیم MGM (Metro Goldwyn Mayer) از آمازون و Eon Productions در نهایت کدام بازیگر را برای ایفای نقش جیمز باند در فیلم های جدید این مجموعه انتخاب می کند؟

البته، گان سپس تأیید کرد که او و پیتر سافران طی چند روز گذشته برای موقعیت‌های آینده با کویل ملاقات کرده‌اند و می‌توانیم شاهد همکاری دوباره کویل و وارنر در سال‌های آینده در کارهای مربوط به فیلم جدید از دی سی باشیم. دنیای تلویزیون با این حال، به دلیل جدا شدن کویل از شخصیت سوپرمن، همکاری مجدد او با تیم رهبری جدید دنیای سینمایی DC در حال حاضر بسیار بعید به نظر می رسد.

کویل نیز ساعتی پس از انتشار این خبر در اینستاگرام با انتشار پستی در اینستاگرام صحت این خبر را تایید کرد و از همه طرفداران برای حمایت از او در طول سال هایی که این شخصیت را بازی کرد تشکر کرد.

بخوانید  فروش پلی استیشن 5 به 54.8 میلیون دستگاه رسید

جیمز گان رسما تایید کرد که هنری کویل دیگر نقش شخصیت محبوب کلارک کنت را در دنیای سینمایی دی سی بازی نخواهد کرد.

تنها دو ماه پس از اعلام بازگشت هنری کویل در نقش کلارک کنت/سوپرمن به دنیای سینمایی دی سی، جیمز گان، رئیس جدید فیلم و تلویزیون دی سی، رسما تایید کرد که یک بازیگر جدید جایگزین کویل به عنوان شخصیت قدرتمند کمیک دی سی خواهد شد.

گان می گوید که پس از تحقیقات بیشتر و برنامه ریزی برای آینده دنیای سینمایی دی سی، او و پیتر سافران تصمیم گرفته اند از بازیگر دیگری برای پروژه جدید سوپرمن استفاده کنند که ظاهرا داستان سال های اولیه این شخصیت را روایت می کند. جزئیات بیشتری از این پروژه هنوز منتشر نشده است، اما گان می گوید که او از قبل نوشتن فیلمنامه این پروژه را آغاز کرده است و شخص دیگری کارگردانی فیلم را بر عهده خواهد داشت. همچنین هالیوود ریپورتر به نقل از منابع نزدیک به برادران وارنر تایید کرد که داستان این فیلم داستان سال های اولیه خبرنگاری کلارک کنت برای دیلی پلنت را روایت می کند.