نقش بنیسیو دل تورو در فیلم بعدی وس اندرسون

فیلم شهر سیارک که تام هنک، مارگوت رابی و اسکارلت جوهانسون ستارگان بازیگران، داستان یک شهر بیابانی خیالی واقع در آمریکا و کنوانسیون اخترشناسان جوان را روایت می کند که دانش آموزان و والدین را از سراسر جهان برای رقابت علمی، آرامش و سرگرمی گرد هم می آورد. فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar نیز بر اساس داستانی کوتاه ساخته شده است رولد دال انجام می شود و بندیکت کامبربچ، جریمه های ریف و بن کینگلی در آن نقش دارند.

در قسمت اخیر پادکست Hot Mic، جف اسنایدر از نقش بنیسیو دل تورو در فیلم آینده وس اندرسون خبر داد.

مایکل سرابازیگر فیلم فانتزی عاشقانه باربی (باربی) به کارگردانی گرتا گرویگ بازیگر دیگری است که در فیلم آینده وس اندرسون ایفای نقش خواهد کرد. این فیلم بدون عنوان احتمالاً نشان دهنده همکاری دیگری برای بنیسیو دل تورو و وس اندرسون خواهد بود که در فیلم گلچین کمدی-درام 2021 The French Dispatch همکاری کردند.

جف اسنایددر قسمت اخیر پادکست Hot Mic، R ظاهراً این را اعلام کرد بنیسیو دل توروبازیگر برنده اسکار از فیلم ترافیک (درمان ها) تا فیلم بعدی وس اندرسونمدیر La Dépêche française ملحق شد.

جف اسنایدر گفت: “من در برنامه هفته گذشته اعلام کردم که وس اندرسون در یک فیلم جدید حضور دارد. همانطور که می دانید، وس اندرسون آماده همکاری با بسیاری از چهره های آشنا است.” گفت: Benicio Del Toro از The French Dispatch یکی از این بازیگران است. از بازیگرانی که به فیلم آینده وس اندرسون خواهند پیوست.”

بخوانید  Twitch پس از اعتراض به دلیل تغییرات محتوای مارک، عذرخواهی می کند

قبل از کارگردانی این پروژه بدون عنوان، وس اندرسون در حال آماده سازی رمانتیک علمی-تخیلی سیارک سیارک برای فیلم های فوکوس و ماجراجویی کمدی The Wonderful Story of Henry Sugar برای نتفلیکس است، هر دو در سال 2023. آنها در سینماها اکران می شوند.