همه چیز درباره کالاف دیوتی وارزون موبایل !در رویال جم | 1gamer

گیم‌پلی 31 دقیقه‌ای این استریمرها، قابلیت‌ها و تغییرات وارزون جدید را به تصویر می‌کشد. پادکست «گپ و گفت»، بخش محتوای شنیداری وب‌سایت پی‌اس ارنا است که از سال ۱۴۰۰ فعالیت‌اش را آغاز کرد. این پادکست با هدف قرار دادن ارائه محتوای تحلیلی،‌ فرهنگی و آموزشی در حوزه هنر و سرگرمی، در قالب گفت و گو، قصد دارد تا علاوه بر تولید محتوا، به پادکستی شنیدنی تبدیل شود. سلام.دوستانی که سیستم قوی دارند و بازیشون خوب شده.لطفا وات ساپ پیام بدین با هم دوست بشیم. من بازی Call of duty warzone رو تو کنسول دارم اما متاسفانه نمی تونم بازی کنم.

تا 100 مراحل نصب کالاف دیوتی وارزون بر روی سیستم

طبق گفته سازندگان، بازیکنان برای بقا در این نقشه و به خصوص در راندهای پایانی، باید استراتژی‌های متفاوتی را به کار گیرند. طبق یکی از اطلاعات لو رفته اخیر درباره Warzone Mobile، این بازی دو مد بتل رویال خواهد داشت که یکی از آن‌ها، همان حالتی است که بازیکنان دیگر عناوین این سبک با آن آشنا هستند و تجربه‌اش کرده‌اند. اما مد دیگر که بلیتز رویال نام دارد، یک حالت پنج دقیقه‌ای است و در آن، باید با زمان رقابت کنید و در نقشه‌ کوچک‌تری با بازیکنان کمتر، سعی کنید زنده بمانید. این اطلاعات لو رفته نشان می‌دهد که منطقه امن در این مد با سرعت بیشتری کوچک می‌شود و بازیکنان برای بقا در آن با چالش بیشتری رو به رو خواهند بود. پیشرفت‌های وارزون موبایل با کالاف دیوتی مدرن وارفیر 2 و وارزون 2.0 همسو می‌شوند. یعنی پیشرفت‌های شما در Battle Pass روی تمام بازی‌ها و پلتفرم‌های مختلف ذخیره می‌شود و قابل دسترسی است.

بخوانید  رز آبی در طبیعت موجود نیست

از اونجایی که توی این بازی چیتر یا به اصطلاح آدمهای متقلب زیاده. عمده بازیکنا هم کینه‌این، مثلا اگه بزنیشون برمیگردن حالت رو بگیرن‌. پس از گذراندن تمامی مراحل قبلی و تایید گزینه‌های مختلف، حال صفحه حدید برای شما باز خواهد شد. این گزینه اختیاری است و می‌توانید آن را انتخاب کرده یا بدون انتخاب کردن از آن گذر کنید. البته دقت داشته باشید که برای پر کردن شماره تلفن، با توجه یه تحریم بودن ایران، نیازی به شماره خارج از کشور ندارید. با وارد کردن شماره با پیش فرض کد +98 می‌توانید به مراحل بعدی بروید.

  • سیستم مورد نیاز بازی وارزون Call of Duty Warzone‬‎ در کامپیوتر با حداقل پردازنده نسل چهارمی i3 و یک گرافیک ۹۷۰ شروع می شود.
  • کنترلر خیلی مناسبی ندارد و توصیه می کنیم آن را هم در PC اجرا کنید.
  • برای انتخاب استراتژی مناسب در این حالت مقاله «راهنما بازی Call Of Duty Warzone | تفاوت‌های حالت انفرادی با گروهی» به شما پیشنهاد می‌کنیم.
  • اما اگر نسخه رایانه­ای وارزون و نسخه “کالاف دیوتی موبایل” را بازی کرده باشید، پس باید بدانید چه نسخه ­ی جذاب و خفنی در انتظارمان است.

این مجله خبری یک گیمر همراه با سه کمپانی معتبر دیگر در این زمینه همکاری خواهد داشت. امکان ندارد گیمر موبایل باشید و نام بازی وارزون موبایل را نشنیده باشید. شرکت اکتیویژن با انتشار بازی کالاف دیوتی موبایل، مطمئن شد که بازار گوشی های موبایل برای ارائه یک بازی دیگر آماده است. این شرکت اخیرا در رویداد های رسانه ای خود خبر از تولید یک بازی جدید با نام وارزون موبایل را داد..

بخوانید  کالاف دیوتی موبایل یا وارزون ، کدام بهتر و جذاب تر است؟ اسجیت | 1gamer

کالاف دیوتی: وارزون (منطقه جنگی)

نمی‌توانید این چند ماه را صبر کنید؟ شاید راه‌های دیگری هم برای دسترسی به بازی وجود داشته باشد. نقشه های حماسی مانند بازی نمادین Verdansk و گیم پلی منحصر به فرد و سرگرم کننده را کشف کنید که امکان حضور حداکثر 120 بازیکن زنده را در یک مسابقه فراهم می کند. با پشتیبانی از فناوری یکپارچه Call of Duty®، بازیکنان می‌توانند از ویژگی‌های اجتماعی مانند دوستان، کانال‌های چت و Battle Pass در سراسر پلتفرم‌ها برای تجربه بازی FPS چند نفره واقعاً متصل استفاده کنند. اکتیویژن قصد دارد افراد با استعدادی را برای کمک به کار روی بازی استخدام کند. در زمان نگارش این مقاله، ما هیچ اطلاعات تایید شده ای در مورد تاریخ انتشار وارزون موبایل نداریم. Activision در ۱۰ مارس تایید کرد که بازی در حال توسعه است، اما هنوز تاریخ انتشار آن را اعلام نکرده‌اند.

http://badorclothesworkshop.ir