قرارداد اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت در چین تایید شده است

البته هنوز این قرارداد در ایالات متحده تایید نشده است. در این کشور کمیسیون تجارت فدرال (FTC) می خواهد تصمیم خود را در آگوست آینده به دادگاه اعلام کند و در مورد نتیجه نهایی این تصمیم بین کارشناسان حقوقی اختلاف نظر وجود دارد.

در این بیانیه آمده است: “مجوز بی قید و شرط چین برای خرید اکتیویژن بلیزارد از ما پس از تاییدیه های متعدد بخش های قضایی مانند اتحادیه اروپا و ژاپن دریافت شد. جهانی [این خرید] توسط 37 کشور که بیش از 2 میلیارد نفر را نمایندگی می کنند، تأیید شده است. این توافق، همراه با تعهدات اخیر ما به اتحادیه اروپا، به گیمرها در سراسر جهان اجازه می دهد تا بازی های بیشتری را در دستگاه های بیشتری تجربه کنند.

اداره معاملات دولت چین 69 میلیارد دلار اکتیویژن ادغام بلیزارد با مایکروسافت را تایید کرد.

توافقنامه دولت چین مایکروسافت با خرید 69 میلیارد دلاری Activision Blizzard موافقت کرد. با این تصویب، معامله ادغام مورد بحث اکنون توسط 37 تنظیم کننده رقابت از جمله اتحادیه اروپا و ژاپن تأیید شده است. این خبر توسط مایکروسافت تایید شد و یکی از سخنگویان این شرکت بیانیه ای را برای رسانه IGN ارسال کرد.

این خبر تنها چند روز پس از تصویب توافقنامه مذکور توسط اتحادیه اروپا منتشر شد. اکنون مخالف رسمی این توافقنامه ادغام، سازمان رقابت و بازار بریتانیا (CMA) است که به دلیل احتمال انحصار بازار نوپای بازی های ابری توسط ردموندی ها، آن را مسدود کرده است. مایکروسافت قصد دارد به این تصمیم اعتراض کند.

بخوانید  رکورد فوق العاده سیمز 4 بازیکن
تحریریه مجله بازی یک گیمر