رکورد فوق العاده سیمز 4 بازیکن

بازی Sims 4 در فوریه 2019 بیش از 1 میلیارد دلار فروش داشت و در فوریه 2021 توسط بیش از 33 میلیون بازیکن تجربه شد. در اکتبر سال گذشته، الکترونیک آرتز از نسخه بعدی The Sims با نام کد Project Rene رونمایی کرد. این افشاگری با پیش نمایش برخی از ابزارهایی که بازیکنان می توانند در زمان عرضه بازی از آن ها استفاده کنند همراه بود.در حال حاضر، نسخه پنجم The Sims مراحل اولیه توسعه را در Maxis Studio پشت سر می گذارد.

بازیکنان می توانند The Sims 5 را به صورت انفرادی یا co-op در بسیاری از پلتفرم ها از جمله موبایل تجربه کنند. الکترونیک آرتز به انتشار آپدیت های بازی The Sims 4 ادامه می دهد و هر از چند گاهی امکان تجربه نسخه Early Access بازی The Sims 5 برای تعداد محدودی از بازیکنان وجود خواهد داشت. Paradox Interactive اخیراً اعلام کرده است که نسخه دسترسی اولیه بازی The Sims رقیب Life by You در ماه سپتامبر منتشر خواهد شد.

آخرین بسته الحاقی پولی The Sims 4 با نام Growing Together در ماه مارس منتشر شد و بیشترین فروش را در هفته اول انتشار خود نسبت به سایر بسته های الحاقی داشت. Electronic Arts از سال 2015 بسته های الحاقی متعددی را برای The Sims 4 منتشر کرده است، اما هیچ کدام به خوبی بسته الحاقی نهایی انجام نداده اند. این بازی در سپتامبر 2014 برای رایانه های شخصی و در سال 2017 برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، می دانیم که الکترونیک آرتز اعلام کرده است که تعداد بازیکنان Sims 4 در سراسر جهان از مرز 70 میلیون نفر عبور کرده است. بازی Sims 4 محصول 2014 با این رکورد بیشترین تجربه بازیکن را در تاریخ این سری 23 ساله داشت. نسخه چهارم The Sims از زمان انتشار رایگان خود در اکتبر 2022 بیش از 16 میلیون بازیکن جدید جذب کرده است و میانگین کاربران هفتگی آن 53 درصد افزایش یافته است.

بخوانید  کارمند سابق اسکوئر انیکس و خالق سونیک دستگیر شد

الکترونیک آرتز اعلام کرد که The Sims 4 رکورد جدیدی را در تعداد بازیکنان ثبت کرده است.