کارمند سابق اسکوئر انیکس و خالق سونیک دستگیر شد

در زمان توافق دو شرکت برای ساخت بازی Dragon Quest Tact، یک بازی اسپین آف موبایل از این سری بازی های افسانه ای نقش آفرینی از Aiming، ناکا هنوز کارمند Square Enix بود و گفته می شود قبل از معرفی، 10000 سهم در استودیو به ارزش 2.8 میلیون ین معادل 20000 دلار خریداری کرده است. از بازی مذکور.

ناکا در ژوئن 2021، چند ماه پس از عرضه بازی شکست خورده Balan Wonderworld، راه خود را از Square Enix جدا کرد. اما خود او در توییتر مدعی شد که تقریباً 6 ماه قبل از انتشار بازی، از سمت کارگردانی این کتاب کنار رفته و برای حل اختلاف طرفین، علیه اسکوئر انیکس شکایت کرده است.

یوجی ناکاکارمند سابق اسکوئر انیکس و خالق شخصیت محبوب Sonic the Hedgehog، به دلیل تجارت داخلی دستگیر شده است. وب‌سایت ژاپنی FNN امروز گزارش داد که دفتر دادستانی ناحیه توکیو او را در ارتباط با پرونده‌ای در رابطه با همکاری Square Enix با توسعه‌دهنده ژاپنی Aiming دستگیر کرده است.

این رسانه به گزارش خود ادامه داد تایسوکه ساساکی و فومیاکی سوزوکیدو کارمند دیگر اسکوئر انیکس که دیروز دستگیر شدند، 162000 سهم به ارزش 47.2 میلیون ین یا 337250 دلار خریداری کردند. به نظر این سه نفر، آنها پس از معرفی بازی Dragon Quest Tact استودیو را به امید افزایش ارزش سهام استودیو خریداری کرده بودند. مشخص نیست که آیا آنها سهام خود را فروخته اند یا خیر.

سازنده سونیک و کارمند سابق اسکوئر انیکس، یوجی ناکا، به دلیل تجارت داخلی دستگیر شده است.

بخوانید  قطارهای لوکس تهران به شیراز را در فلای تودی رزرو کنید