حضور بردلی کوپر در فیلم جدید استیون اسپیلبرگ

بردلی کوپر بازیگر نامزد 9 جایزه اسکار در فیلم جدید استیون اسپیلبرگ ایفای نقش خواهد کرد. فرانک بولیت را بازی کنید.

با این حال هنوز مشخص نیست که فیلم جدید اسپیلبرگ چه زمانی تولید و اکران می شود. The Fablemans فیلم بعدی استیون اسپیلبرگ است که قرار است در 23 نوامبر 2022 در هفته شکرگزاری اکران شود. کوپر در حال حاضر کارگردانی Maestro را بر عهده دارد که در آن کری مولیگان در نقش لئونارد برنشتاین نیز بازی می کند.

فیلم Maestro قرار است در سال 2023 وارد نتفلیکس شود. سال گذشته، کوپر در پیتزا شیرین بیان و کوچه کابوس ظاهر شد. کوپر همچنین امسال برای صداپیشگی Rocket Raccoon در Thor: Love and Thunder و The Guardians of the Galaxy Holiday ویژه بازگشت و نقش خود را در Guardians of the Galaxy Vol. 3 همچنین صداپیشگی Rocket Raccoon را بر عهده داشت.

اسفند ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه استیون اسپیلبرگ، کارگردان برنده 3 جایزه اسکار، وظیفه کارگردانی فیلمی بر اساس شخصیت فرانک بولیت را به همراه استیو مک کوئین بر عهده گرفت. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونبازیگر اول این فیلم مشخص شد. منابع نزدیک به ددلاین به ددلاین گفتند که بردلی کوپر نامزد 9 جایزه اسکار برای بازی فرانک بولیت به فیلم جدید اسپیلبرگ اضافه شده است.

استیون اسپیلبرگ در حال سخنرانی

منابع نزدیک به پروژه معتقدند این فیلم بازسازی فیلم اصلی نخواهد بود، بلکه فیلمی با ایده ای جدید بر اساس شخصیت فرانک بولیت خواهد بود. فرانک بولیت یک پلیس سانفرانسیسکو است که در جستجوی یک گانگستر است که شاهدش را به قتل رساند. فیلم Bullitt یکی از نمادین ترین نقش های مک کوئین نامیده می شود که در آن شاهد یکی از معروف ترین صحنه های تعقیب و گریز ماشین در تاریخ سینما هستیم.

بخوانید  ویژگی های مختلف اندروید 13 در گوشی پیکسل 7 پرو

گفته می شود این فیلم قرار است یک داستان اصلی داشته باشد. شخصیت فرانک بولیت با بازیگر استیو مک کوئین او در سال 1968 در فیلم بولیت اسپیلبرگ به عنوان یکی از تهیه کنندگان ظاهر شد کریستی ماکوسکو کریگر در این فیلم نیز حضور دارد. جو سینگرنویسنده برنده اسکار Spotlight که فیلمنامه The Post و First Man را نیز نوشته است، مسئولیت نگارش فیلمنامه فیلم جدید اسپیلبرگ را بر عهده دارد.