رویارویی سوفی تاچر با موجودی ناشناس در تریلر فیلم ترسناک The Boogeyman

در خلاصه این فیلم می خوانیم: «دختری دبیرستانی به نام سدی هارپر و خواهر کوچکترش ساویر پس از مرگ مادرشان دوران سختی را پشت سر می گذارند و حمایت چندانی از جانب ویل، پدرشان که در کنار آمدن با درد خودش وقتی یک بیمار ناامید به طور غیرمنتظره ای در خانه اش پیدا می شود و به کمک نیاز دارد، موجودی نامرئی وحشتناک از راه می رسد که خانواده ها را شکار می کند و از رنج قربانیان تغذیه می کند.

The Boogeyman در گیشه در آن تاریخ با سونی پیکچرز Spider-Man: Across the Spider-Verse رقابت خواهد کرد. این فیلم در همان ماهی که آثار بزرگی مانند Transformers: Rise of the Beasts، The Flash و Indiana Jones و Dial of Fate اکران می شوند، به اکران بزرگ خواهد رفت. .

دانلود فیلم آپارات

استودیو قرن بیستم تریلر جدیدی از فیلم ترسناک The Boogeyman به کارگردانی راب ساویج منتشر کرد.

دزدی وحشیکارگردان فیلم میزبان در راس فیلم The Boogeyman بود و مارک هیمننویسنده فیلم قو سیاه فیلمنامه را نوشته است. پیش نویس اول فیلم اسکات بک و برایان وودزنویسندگان فیلم A Quiet Place (یک مکان ساکت) و آکلا کوپر نوشتن. سوفی تاچر، کریس مسینا، داوود داسمالچیان، نیروی دریایی ایرلند، ویویان لایرا بلر، لیزا گی همیلتون و مدیسون هو آنها در این فیلم بازی می کنند.

Boogeyman توسط 21 Laps تولید می شود. شان لوی و دن لوین آنها به عنوان تهیه کنندگان فیلم عمل می کنند و اسکات بک و برایان وودز مسئولیت تهیه کنندگان اجرایی آن را بر عهده دارند. داستان کوتاه Gluttony برای اولین بار در مجله کاوالیر ظاهر شد و با مردی شروع می شود که وقایع زندگی خود را برای روانپزشک خود دکتر هارپر که فرزندانش را از دست داده بود به یاد می آورد. این داستان بعداً در کتاب شیفت شب استیون کینگ در سال 1978 منتشر شد.

بخوانید  تاریخ انتشار ریمستر Star Wars: Dark Forces

استودیو قرن بیستم تریلر کامل فیلم The Boogeyman را که برگرفته از داستان کوتاه کلاسیک است، منتشر کرده است. استفان کینگ ساخته شد این تریلر دو خواهر عزادار را نشان می دهد که به طور ناگهانی توسط یک موجود شبح مانند ناشناس در خانه گرفته می شوند. این تریلر ترسناک نقش آفرینی سوفی تاچربازیگر سریال جلیقه زردها و کریس مسینابازیگر Birds of Prey در 12 ژوئن اکران می شود.