امکان پرش از صحنه های برش در به روز رسانی پروتکل Callisto 5.01

از جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که استودیو Striking Distance امروز از انتشار آپدیت The Callisto Protocol 5.01 خبر داد. این به روز رسانی تعدادی ویژگی جدید را برای این بازی ترسناک بقا علمی تخیلی به ارمغان می آورد، از جمله توانایی پرش از صحنه های برش و حالت قطعه قطعه کردن.

بازی Callisto Protocol اخیراً از دومین بسته الحاقی استقبال کرد که حالت Contagion را به ارمغان آورد. حالتی که سرعت دشمن را افزایش می دهد، منابع را کاهش می دهد و امکان ذخیره دستی را از بین می برد. اگر در این حالت کشته شوید، به ابتدای فصل برمی‌گردید و باید از همان‌جا دوباره شروع کنید. بازی Callisto Protocol روی رایانه های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S را می توان تجربه کرد.

استودیو Striking Distance اخیراً در توییتی جدید اعلام کرده است که با قابلیت پرش از کات سین، امیدوار است قابلیت پخش مجدد بازی را بهبود بخشد و به اسپیدرانرها کمک کند تا مراحل را در مدت زمان کمتری به پایان برسانند. حالت Dismemberment در واقع یک نسخه بسیار خشن از گیم پلی The Callisto Protocol را ارائه می دهد که باعث می شود بازیکنان در طول بازی با استفاده از سلاح های مختلف، دشمنان را از بین ببرند.

به روز رسانی Callisto Protocol 5.01 در نهایت به بازیکنان اجازه می دهد تا صحنه های برش را رد کنند.