نام آپدیت 1.20 Minecraft رونمایی شد

به‌روزرسانی Trails and Tales تعدادی ویژگی جدید مانند اکوسیستم شکوفه‌های گیلاس و یک سیستم باستان‌شناسی جدید را برای Minecraft به ارمغان می‌آورد. اگرچه تاریخ انتشار این آپدیت هنوز اعلام نشده است، اما در حال حاضر در نسخه های فوری، بتا و پیش نمایش بازی در دسترس است.

استودیو موجانگ به تازگی اعلام کرده که به‌روزرسانی Minecraft 1.20 Trails and Tales نام دارد. نام این آپدیت طی یک برنامه ماهانه در یوتیوب به نام ماهانه Minecraft اعلام شد که استودیوی موجانگ در مورد توسعه بازی های مختلف صحبت می کند. در پستی که نام به‌روزرسانی بعدی را فاش می‌کند، توسعه‌دهنده گفت که به سنت Minecraft در نام‌گذاری به‌روزرسانی‌های اصلی به نام یک جزء کلیدی پایبند است.

استودیوی Mojang به طور رسمی نام آپدیت بعدی بازی Minecraft را که محیط ها و مکانیک های گیم پلی جدیدی را به ارمغان می آورد، فاش کرد.

دانلود فیلم آپارات

استودیوی موجانگ توضیح می‌دهد: «این نام نشان‌دهنده سفری است که Minecraft ما را به آن می‌برد و داستان‌های منحصربه‌فردی که ما به یاد داریم. گاهی آن سفر واقعی است. مثل شتر سواری به سمت افق با بهترین دوستت. در موارد دیگر، این سفر استعاری است; مانند یادگیری فرار از اوباش متخاصم یا کار با یک سیستم استخراج اطلاعات. در پایان این سفر، بسته به اینکه بازی را چگونه تجربه کنید، داستان خود را خواهید داشت. ما عاشق شنیدن آنها هستیم و امیدواریم Trails and Tales شما را برای گفتن داستان های بیشتر الهام بخشد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  اعلام تاریخ انتشار نسخه پلی استیشن 5 بازی Sable