اعلام تاریخ انتشار نسخه پلی استیشن 5 بازی Sable

بازی ماجراجویی جهان-باز Sable استودیو Shedworks و شرکت Raw Fury ماه آینده با محتویات و ویژگی‌های تازه به پلی استیشن 5 راه خواهد یافت.

بازی Sable استودیو Shedworks و شرکت Raw Fury بیش از یک سال پیش برای کنسول‌های ایکس باکس و کامپیوتر منتشر شد و به‌زودی در دسترس بازیکن‌های بیشتری قرار می‌گیرد. ماه گذشته اعلام شد که این بازی ماجراجویی جهان-باز در اواخر سال ۲۰۲۲ برای پلی استیشن 5 عرضه می‌شود و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که زمان دقیق انتشار آن مشخص شده است. کاربران PS5 باید تا تاریخ ۲۹ نوامبر (۸ آذر) منتظر تجربه‌ی بازی باشند.

ظاهرا طرفدارها نباید منتظر انتشار این بازی برای پلی استیشن 4 باشند. این بازی ماجراجویی جهان-باز درحال‌حاضر روی پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان قابل تجربه است.



منبع دانلود ویدیو از آپارات

نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی Sable با محتوای جدیدی در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. این محتویات شامل یک مینی‌گیم ماهی‌گیری، امکان نمایش کلکسیون ماهی‌ها و حشرات در ویواریوم بازیکن‌ها و یک ماسک Angler برای استفاده می‌شود. نسخه PS5 از ویژگی بازخورد لمسی کنترلر دوال‌سنس نیز پشتیبانی می‌کند که امکان احساس تپه‌های شنی در زمان عبور از دنیای بازی را فراهم می‌کند. تریلر معرفی نسخه‌ی پلی استیشن در ادامه قابل مشاهده است.

بخوانید  صحنه پایان و پس از اعتبار فلش توضیح داده شد