معرفی World of Goo Remastered Mobile Game دنیایی پر از خلاقیت

بازی World of Goo نمونه ای عالی در این زمینه به حساب می آید که پس از گذشت سال ها از انتشار همچنان می تواند با گیم پلی منحصر به فرد خود مخاطب امروزی را سرگرم کند. با این حال، نتفلیکس با انتشار نسخه بازسازی شده World of Goo، این اثر جذاب را از نظر بصری کمی زیباتر کرده است تا بتواند از نظر گرافیکی تجربه بسیار بهتری را برای بازیکن ایجاد کند.

بازی در زمینه صحنه نگاری در سطح بالایی قرار دارد که بعید است بازیکن از روند آن خسته شود. در واقع می توان گفت که هر مرحله هویت و روایت خاص خود را دارد; هویتی که بخش مهمی را مدیون موسیقی عالی و مفهوم هنری زیبایی است که او برای هر یک از صحنه های خود در نظر گرفته است. همچنین ریمستر بازی World of Goo علاوه بر فضای منحصر به فرد خود، معماهای متفکرانه و متنوعی را در اختیار بازیکن قرار می دهد. پازل ها طراحی هوشمندانه و پیچیده ای دارند و می توانند هوش بازیکن را محک بزنند.

نسخه ریمستر شده World of Goo یک تجربه منحصر به فرد و با کیفیت در پلتفرم موبایل است و می تواند این بار دنیای سورئال و عمیق خود را با کیفیت بصری بهتری به تصویر بکشد. با نمایش بازی World of Goo Remastered با یک گیمر همراه باشید.

بازی اندروید و آیفون World of Goo Remastered در واقع یک اثر فکری با گیم پلی اعتیادآور است که دنیایی عجیب و عمیق را به تصویر می کشد. دنیایی که کلمه سورئال به خوبی می تواند آن را توصیف کند. در واقع این طراحی هنری و سورئال فضایی عمیق بخشیده و بازیکن را به خوبی تحت تاثیر قرار می دهد.

بخوانید  اعلام تاریخ برگزاری شوکیس جدید کالاف دیوتی

احتمالاً افراد کمی هستند که از ایده های نوآورانه و جذاب در هر زمینه ای، به ویژه در صنعت بازی های ویدیویی، قدردانی نمی کنند. ایده هایی که گاهی نیاز به هزینه های کلان ندارند و برای مدیریت و اجرا کافی هستند.

دانلود بازی World of Goo Remastered

بازی اندروید World of Goo Remastered

بازی اندروید World of Goo Remastered

بازی موبایل World of Goo Remastered به صورت رایگان در پلی استور و اپ استور منتشر شده است. اما برای دسترسی قانونی به محتوای کامل بازی، باید اشتراک نتفلیکس را خریداری کرده و با آن همگام سازی کنید. در پایان باید گفت که بازی World of Goo Remastered اثری سرگرم‌کننده و جذاب در سبک فکری به حساب می‌آید که می‌تواند تجربه لذت‌بخشی را حتی برای سایر سلیقه‌ها رقم بزند. اگر به دنبال یک بازی خوش ساخت و اعتیاد آور برای پلتفرم موبایل هستید، قطعا نسخه ریمستر شده بازی World of Goo می تواند شما را مجذوب خود کند.

طراحی صحنه زیبا نیز یکی از نکات برجسته World of Goo Remastered است. به طور کلی، در هر مرحله، بازیکن باید با ترکیب و چسباندن انواع موجودات دایره‌ای معروف به Goo، تمام تلاش خود را بکند تا آنها را به لوله یا محل تعیین شده برساند. اما باید در میزان استفاده از این موجودات بسیار دقت کرد. زیرا با استفاده از هر Goo در واقع از رسیدن به مقصد جلوگیری می شود. بر این اساس، امتیاز نهایی بر اساس تعداد موجوداتی که استفاده نشده اند محاسبه می شود. برای عبور از هر مرحله، بازیکن باید به تعداد مشخصی برسد.

بخوانید  چگونه مجموعه تلویزیونی Fallout آینده Fallout را شکل می دهد

موسیقی و طراحی بصری بازی بسیار خوب انجام شده و فضایی عمیق را برای هر مرحله ایجاد می کند

تحریریه مجله بازی یک گیمر