معرفی ماموریت جدید تام کروز در آخرین تریلر Mission Impossible 7


پارامونت به تازگی تریلر جدید و نهایی را منتشر کرده است Mission: Impossible – Dead Reckoning قسمت اول با تام کروز منتشر شد.

فیلم The Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One به تازگی مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است و زمان زیادی تا انتشار این اکشن نمانده است و اکنون طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدید فیلم Mission Impossible 7 منتشر شده است. منتشر شد. پارامونت پیکچرز امروز جدیدترین تریلر فیلم Mission Impossible 7 را منتشر کرد که بیشتر آن در تریلرهای قبلی دیده شده است، اما بیشتر بر صحنه اکشن راه آهن فیلم تمرکز دارد و همچنین برخی از تمجیدهای منتقدان و صحبت هایی درباره فیلم را در طول این فیلم نشان می دهد. تریلر. . در زیر می توانید آن تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

مقاله مرتبط:

  • 6 شیرین کاری تام کروز که می تواند منجر به مرگ او شود

تام کروز، ربکا فرگوسن، هیلی آتول، عیسی مورالس، پام کلمنتیف، شی ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی، وینگ ریمز، کری الویس، ایندیرا وارما، راب دیلینی، چارلز پارنل، مارک گیتیس، هولت مک‌کالانی، نیک آفرمن، جانت مک‌تیر، هانا وادینگهام و ماریلا گاریگا آنها از جمله بازیگران قسمت های هفتم و هشتم فیلم ماموریت غیرممکن هستند و به ایفای نقش پرداخته اند. کریستوفر مک کوری که او پیش از این کارگردانی و نگارش فیلمنامه Mission Impossible: Rogue Nation و Mission Impossible: Fallout را بر عهده داشت و برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت Mission: Impossible – Dead Reckoning بازگشت.

بخوانید  The Marvels رکورد ضعیف‌ترین افتتاحیه یک فیلم دنیای سینمایی مارول را شکست

Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One قرار است در 14 جولای اکران شود و پس از آن Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two در 28 ژوئن 2024 منتشر خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر