مشکل بازگشت بازی های PS4 را با آپدیت جدید پلی استیشن 5 برطرف کنید

در آپدیت جدید کنسول پلی استیشن 5، مشکل قابلیت پخش آثار پلی استیشن 4 برطرف شد.

قبل از عرضه کنسول پلی استیشن 5، شک و تردیدهای زیادی در مورد قابلیت عقب بودن این کنسول وجود داشت. اما برخلاف انتظار، این ویژگی بسیار مفید و خوب از آب درآمد. تقریباً تمام عناوین پلی استیشن 4 بر روی کنسول نسل بعدی سونی با عملکرد بهبود یافته و زمان بارگذاری سریعتر اجرا می شوند. مسلما انتقال بین نسل‌های پلی‌استیشن آسان‌تر از همیشه است، و آخرین کنسول سونی یک ارتقاء آسان است.

تغییر کیفیت بافت ها در آپدیت جدید کنسول پلی استیشن 5 در ویژگی پشتی بازی Shadow of the Colossus

البته، یک مشکل بافت تکراری وجود داشت که گریبان برخی از عناوین را گرفت که بزرگترین آن Shadow of the Colossus بود. همین موضوع باعث شد که برخی از اشیا و نقاط بازی بدون هیچ دلیل خاصی در پلی استیشن 5 با وضوح پایین ظاهر شوند و گرافیک بازسازی استودیو Bluepoint را تحت تاثیر قرار دهد. خوشبختانه با آپدیت جدید PS5 این مشکل به طور کامل برطرف شده است و سونی بی سر و صدا و در پشت صحنه توانایی دانگرید کنسول خود را بهبود بخشیده است.

چندین کاربر عکس های مقایسه ای از تاثیر این به روز رسانی در اینترنت منتشر کرده اند، اما این لینک در Reddit این مقایسه را بهتر از دیگران نشان می دهد. ممکن است به‌روزرسانی کوچکی به نظر برسد، اما دیدن اینکه سونی به جزئیات توجه می‌کند و متعهد به بهبود مستمر عملکرد پلی‌استیشن 4 است، حتی پس از مدت‌ها استفاده از این ویژگی، خوب است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  پیش‌سفارش Warhammer 40,000: Space Marine 2 – پاداش‌ها، دسترسی زودهنگام و موارد دیگر