تریلر جدید The Walking Dead: Dead City یک اتحاد ناآرام را به تصویر می کشد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

علاوه بر سریال در حال اجرا Fear The Walking Dead (که فصل آخر آن در 14 مه پخش می شود)، مجموعه گلچین 2022 Tales of the Walking Dead نیز در حال تکمیل شدن است به نام More Tales of the Walking Dead. هفتمین قسمت از این فرنچایز، The Walking Dead: Rick & Michonne، با اندرو لینکلن، دانای گوریرا و پولیانا مک‌اینتاش که نقش‌های خود را از سری اصلی بازی می‌کنند، قرار است در سال 2024 نمایش داده شود.

در جایی دیگر از این فرنچایز، در ماه فوریه اعلام شد که اسپین آف داریل دیکسون پنج عضو جدید به The World Of The Walking Dead اضافه کرده است.

AMC قرار است در تاریخ 18 ژوئن یک سری اسپین آف جدید از نمایش محبوب خود، The Walking Dead، با عنوان The Walking Dead: Dead City را عرضه کند. در تریلر جدیدی که به صورت انحصاری توسط سرگرمی هفتگیما بالاخره اولین نگاهی به آنچه در انتظارمان است داریم.

اگرچه به نظر می رسد آتش بس باطل شده است، مگی به کمک نیگان نیاز دارد و آنها سفری به منهتن را آغاز می کنند، جایی که مگی نقشه ای دارد. این تیزر همچنین صحنه‌های دیگری را نشان می‌دهد، از جمله یک قایق در حال عبور از میان گروهی از زامبی‌های شناور، یک هشت ضلعی که احتمالاً برای مسابقه مبارزه آماده شده است، مگی در زنجیر، و پوستری تحت تعقیب برای Negan که توسط گایوس چارلز (چراغ‌های جمعه شب) نگه داشته شده است. در گالری بالا، مجموعه ای از عکس های سری آینده را بررسی کنید.

بخوانید  FIFA 23 به پرفروش‌ترین بازی فیزیکی بریتانیا در سال 2022 تبدیل شده است

آلبوم عکس

نمایش جدید شخصیت لورن کوهان، مگی، و شخصیت جفری دین مورگان، نگان را به نمایش می گذارد. گمانه زنی ها در مورد اینکه آیا آنها با هم کار می کنند یا علیه یکدیگر می جنگند زیاد بوده است. خب، دیگر تعجب نکنید، زیرا تیزر صحنه‌ای را به تصویر می‌کشد که در آن مگی با کامیونش از روی نیگان می‌دود و به دنبال آن نبردی بین آن دو رخ می‌دهد، در حالی که نیگان از آچار استفاده می‌کند و مگی با چاقوی بزرگ. این صحنه در تضاد با برخورد قبلی آنها در فینال سریال است که در آن همه چیز را با آتش بس به پایان رساندند. مگی از نگان دعوت کرده بود که بماند، اما او با احترام نپذیرفت.