ناامیدی فیل اسپنسر از راه اندازی Redfall

در مصاحبه ای با پادکست Kinda Funny، فیل اسپنسر، رئیس بازی های مایکروسافت، در مورد Redfall و بازخورد عمومی صحبت کرد. Redfall اخیراً منتشر شده برای بسیاری از کسانی که منتظر آن بودند کمی ناامید کننده بود. این بازی با امتیاز متاکریتیک 58 برای نسخه PC و 62 برای نسخه Xbox عملکرد خوبی نداشت. وقتی به رتبه بندی کاربران نگاه می کنیم، امتیازات بسیار پایین تر است و با میانگین 1.8 در پایین ترین رتبه قرار می گیرد.

اسپنسر ادامه داد: «من به این فکر می‌کنم که مواردی مانند اجرای بازی با سرعت 60 فریم بر ثانیه و اینکه ما بازی را در این حالت منتشر نکردیم، اعلام کنم. این یک مشت به زیر چانه ما بود که چند هفته پیش اتفاق افتاد. نظرات نظرات آن چیزی که ما به دنبال آن بودیم نبود. بعد از آن کمی خودم را جمع و جور کردم و فکر کردم باید از این اتفاقات درس بگیریم. چگونه می توانیم پیشرفت کنیم؟ بدیهی است که کار با کیفیتی وجود دارد که می توانیم انجام دهیم، اما کاری که من دیگر انجام نمی دهم این است که روی خلاقیت تیم هایمان فشار بیاورم.

فیل اسپنسر در مصاحبه اخیر خود در مورد بازی Redfall و مشکلات زمان انتشار آن اظهار نظر کرد و گفتگویی صادقانه را با طرفداران به اشتراک گذاشت.

من یکی از حامیان بزرگ استودیو آرکین آستین هستم. داستان آنها فوق العاده است. من عاشق بازی های زیادی هستم که ساخته اند. یکی از مواقعی بود که تیم نتوانست به اهداف داخلی خود برسد. فکر می‌کنم شاید کمی ساده‌تر باشد که بگوییم اگر بازی را سه ماه به تعویق می‌اندازند، محصول نهایی چیزی متفاوت از قلب خلاقیت بود.

حالا، اسپنسر رک در مورد Redfall صحبت کرده و گفته است: «هیچ چیز برای من سخت تر از ناامید کردن جامعه ایکس باکس و تماشای از دست دادن ایمان طرفداران نیست. “من کمی از دست خودم عصبانی هستم.”