فیلم‌های استودیو گیبلی B2G1 برای جمعه سیاه هستند



وقتی صحبت از انیمه به میان می‌آید، نمی‌توانید با برند Studio Ghibli اشتباه کنید. فیلم‌های استودیو گیبلی که اساساً انیمه‌های دیزنی هستند، اما با سابقه قوی‌تر نسبت به بسیاری از اکران‌هایش، تجربه‌های انیمیشنی خلاقانه و منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهند. این فیلم‌ها نه تنها برای جمعه سیاه به فروش می‌رسند، بلکه می‌توانید حتی بیشتر پس‌انداز کنید زیرا برای آمازون واجد شرایط هستند. دو تا بخر، یکی رایگان بگیر. به عنوان یادآوری، می توانید سه مورد را از لیست انتخاب کنید و ارزان ترین آنها انتخاب می شود. به طور خودکار کاهش یابد یک بار به سبد خرید شما اضافه شد

بازگشت به لیست؛ آمازون بسیاری از بزرگ‌ترین آثار و آثار کلاسیک استودیو گیبلی را با کمتر از نصف قیمت معمول خود در بلوری ارائه می‌کند. بهتر از آن، این فیلم‌ها با یک کپی دی‌وی‌دی نیز همراه هستند، در صورتی که دستگاهی ندارید که بتواند این نسخه‌های واضح 1080p را مدیریت کند. می‌توانید فیلم‌های محبوبی مانند Spirited Away را انتخاب کنید، احتمالاً انیمیشن اوایل دهه 2000 که به جهانیان نشان داد که در این هنر چیزی بیشتر از دو ابرمرد بلوند وجود دارد که 15 دقیقه قبل از دست دادن دست به دست همدیگر فریاد بزنند.

تخفیف های رایگان Studio Ghibli B2G1

مانند دیگر فیلم‌های موجود در کتابخانه استودیو گیبلی، Spirited Away انیمیشن مجلل را با جزئیات کوچک در یک دنیای تخیلی تخیلی ترکیب می‌کند. در آن زمان رکوردهای باکس آفیس را شکست و جوایز متعددی از جمله اسکار را از آن خود کرد. از دیگر فیلم‌های درخشانی که می‌توانید در این فهرست ببینید، می‌توان به Princess Mononoke و Nausicaa of the Valley of the Wind اشاره کرد، قسمت‌های متحرک پیشگامانه‌ای که به مسائل زیست‌محیطی می‌پردازند.

بخوانید  اولین تریلر ماده تاریک دری وحشتناک را به روی جهان های بی نهایت باز می کند

قلعه متحرک هاول اقتباسی فوق‌العاده از منابع ادبی آن است و سرویس تحویل کیکی بی‌دردسر جذاب است. برای معاملات بیشتر انیمه جمعه سیاه، می‌توانید این انیمه‌های ویژه B2G1 را در چندین مجموعه مانگا باکس عظیم بررسی کنید، بلوری‌های Dragon Ball با تخفیف‌های جمعه سیاه تقویت می‌شوند، و قیمت‌های عالی برای حمله Blu-ray به Titan، لوکس در دسترس است. کتاب‌های مانگا و مجلدات Legend of Zelda.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر