اولین تریلر ماده تاریک دری وحشتناک را به روی جهان های بی نهایت باز می کند

با نمایش هایی مانند Invasion، Silo، و Foundation، AppleTV+ در حال حاضر خود را به عنوان خانه برخی از بهترین استریم های علمی-تخیلی تثبیت کرده است و در شرف افزودن دیگری به مجموعه خود است. اولین تریلر فیلم Dark Matter اپل تی‌وی پلاس فاش شد و بینندگان را با جیسون دسن از جوئل ادگرتون آشنا می‌کند، مردی از خانواده که با دانیلا دسن (جنیفر کانلی) ازدواج کرده و پسرشان چارلی (اوکس فگلی) را بزرگ می‌کنند. اما یک سفر در سراسر جهان چندگانه قرار است زندگی جیسون را برای همیشه تغییر دهد.

همانطور که در تریلر بالا مشاهده شد، جیسون هیچ انتخابی در این مورد نداشت. از دیدگاه او، او ربوده شد، مواد مخدر گرفت و به دنیای دیگری منتقل شد، جایی که با دانیلا ازدواج نکرده است. در عوض همسرش آماندا (آلیس براگا) است و هیچ یک از دوستان یا آشنایانش نمی دانند او کیست. و در حالی که مدتی طول می کشد تا جیسون با این موضوع کنار بیاید، تنها کسی که می توانست این کار را با او انجام دهد نسخه دیگری از خودش است.

این تریلر اجمالی از آنچه جیسون جایگزین در دنیای اصلی جیسون انجام می دهد را ارائه می دهد. نه دانیلا و نه چارلی نسبت به تغییرات ظاهری در شخصیت جیسون کور نیستند، اما اطلاعات کافی برای حدس زدن اینکه او توسط دوتایی خود جایگزین شده است، ندارند. در همین حال، جیسون و آماندا سعی می کنند خانه او را پیدا کنند، که با توجه به تعداد بی نهایت جهان های متناوب، تقریبا غیرممکن است.

بخوانید  حضور رابرت داونی جونیور، رابرت پتینسون و امی آدامز در فیلم جدید این کارگردان به بالا نگاه نکن.

Dark Matter در 8 می با دو قسمت در Apple TV+ عرضه خواهد شد. هفت قسمت باقی مانده به صورت هفتگی پخش خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر