حضور رابرت داونی جونیور، رابرت پتینسون و امی آدامز در فیلم جدید این کارگردان به بالا نگاه نکن.


رابرت داونی جونیور، رابرت پتینسون و امی آدامز قرار است در فیلم جدید آدام مک‌کی به نام Don’t Look Up بازی کنند.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونفیلم بعدی آدام مک کی کارگردان آثاری چون انکرمن، استپ برادرز، بچه های دیگر، بیگ شورت، معاون و نگاه نکن مشخص شد که در آن شاهد بازیگران مشهوری خواهیم بود. این فیلم Average Height, Average Build نام خواهد داشت که در آن بازیگرانی چون رابرت داونی جونیور، رابرت پتینسون، امی آدامز، فارست ویتاکر و دنیل ددویلر را خواهیم دید.

رابرت داونی جونیور روی فرش قرمز

فیلم میانگین قد، ساخت متوسط ​​داستان قاتل زنجیره ای را روایت می کند که پس از ورود به عرصه سیاست می خواهد قوانین و مقررات را به نفع قاتلان تغییر دهد. مک کی قبلا در فیلم کوتاه بزرگ و گرم شدن کره زمین در فیلم به بالا نگاه نکن به موضوع بحران اقتصادی پرداخته بود و حالا در فیلم میانگین ارتفاع، ساخت متوسط ​​به موضوع جرم و جنایت و فساد می پردازد.

امی آدامز

به هر حال فیلم جدید آدام مکی هنوز شبکه پخش و استودیو ندارد و او در حال مذاکره با استودیوها و شبکه های مختلف است و گفته می شود که تاکنون چندین استودیو این فیلم را رد کرده اند. همچنین اگرچه مکی با اپل قرارداد چند قسمتی امضا کرد، اما اکنون از همکاری با مکی برای ساخت فیلم Average Height, Average Build خودداری کرده است. در هر صورت، مکی امیدوار است در نهایت یک سرویس استریم با او برای ساخت فیلم جدیدش همکاری کند که احتمالا با توجه به حضور بازیگران سرشناس مورد توجه استودیوها و شبکه ها قرار خواهد گرفت.

بخوانید  معاملات جمعه سیاه Nintendo Switch - بهترین معاملات را بررسی کنید

آدام مکی کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه میانگین قد، متوسط ​​ساخت را بر عهده دارد و امیدوار است این فیلم را اواخر تابستان امسال در بوستون فیلمبرداری کند. علاوه بر این با توجه به فیلمنامه فیلم به زودی بازیگران دیگری نیز باید به این پروژه اضافه شوند. تاد بانهازل که قبلاً با مکی در سریال Winning Time با مکی کار کرده بود، قرار است دوباره با او به عنوان فیلمبردار فیلم Medium Height, Medium Build همکاری کند.