کلیپ جدید IF تلاش رایان رینولدز برای نجات موجودات خارق العاده را نشان می دهد

پارامونت پیکچرز تریلر جدید و نهایی فیلم IF با بازی رایان رینولدز را منتشر کرد که در آن شاهد تصاویر هیجان انگیز تری هستیم.

به قول دیگری اخبار سینما و تلویزیونتریلر جدید و نهایی IF منتشر شد. امروز پارامونت پیکچرز تریلر جدیدی از این فیلم کمدی و فانتزی منتشر کرد که در آن شاهد ماجراجویی شخصیت رایان رینولدز برای نجات دوستان خیالی اش هستیم و طی آن تصاویر زیادی از اتفاقات این فیلم به نمایش در می آید و وعده یک کار تخیلی کلاسیک و فوق العاده است و در ادامه می توانید این تریلر را تماشا کنید:

از آپارات دانلود کنید

علاوه بر تریلر، پوسترهای جدیدی از فیلم IF نیز منتشر شده است که بر روی شخصیت های مختلف فیلم از جمله شخصیت های انسانی و تخیلی تمرکز دارد، دو پوستر رسمی دیگر از این فیلم کمدی فانتزی نیز به اشتراک گذاشته شده است که در ادامه مشاهده می کنید. پوستر باشید:

رایان رینولدز، جان کرازینسکی، کایلی فلمینگ، استیو کارل، پل فیبی والر، فیونا شاو، آلن کیم، بابی مونیهان، مت دیمون، امیلی بلانت، جورج کلونی، جان استوارت، سم راکول، مایا رودلف، سباستین مانسیلو، کریستوفر ملونی، آکوافینا، ریچارد جنکینز، بلیک لایولی، متیو ریس، وینس وان، کیگان مایکل کی امی شومر و لوئیس گوست جونیور، از جمله بازیگران حاضر در فیلم IF و ایفای نقش است. کرازینسکی علاوه بر بازیگری، کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه IF را نیز بر عهده دارد.

جان کرازینسکی پیش از این هر دو دنباله فیلم A Quiet Place را کارگردانی کرده بود و در سومین تجربه کارگردانی خود، به سمت کمدی فانتزی روی آورده است. اگر یک فیلم این فیلم حول محور دختری جوان با بازی کیلی فلمینگ می‌چرخد که متوجه می‌شود تجربه‌ای دردناک را پشت سر می‌گذارد و سپس شروع به دیدن دوستان خیالی همه کسانی می‌کند که پس از بزرگ شدن دوستان واقعی‌شان پشت سر گذاشته‌اند. این فیلم می خواهد نشان دهد که این دختر با این قدرت چه کاری می تواند انجام دهد.

بخوانید  بازگشت به جزیره میمون ها به زودی برای پلتفرم های موبایل عرضه می شود

فیلم IF قرار است در تاریخ 17 می (28 می) اکران شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر