کتابخانه RPG رومیزی خود را با موارد رایگان B2G1 D&D و Pathfinder گسترش دهید

تعدادی از کتاب‌های TTRPG برای پیشنهاد تبلیغاتی B2G1 آمازون در این هفته واجد شرایط هستند. اینها شامل نسخه‌های جلد سخت کتاب‌های قوانین مختلف، ماژول‌های ماجراجویی، و برنامه‌های بسط داده شده برای بازی‌های RPG محبوب مانند Dungeons & Dragons، Pathfinder 2E، و Marvel Multiverse، و همچنین تعداد انگشت شماری از بازی‌های کوچک‌تر است که ارزش دیدن در حین فروش را دارند. ما برخی از موارد دلخواه خود را در زیر گرد آورده ایم.

معاملات Amazon Dungeons & Dragons B2G1

ست استارتر D&D Dragons of Stormwreck Isle
ست استارتر D&D Dragons of Stormwreck Isle

ما با غول رومیزی، Dungeons & Dragons شروع می کنیم، که دارای کتاب ها و مکمل های زیادی است که واجد شرایط معامله B2G1 هستند. برای بازیکنان جدیدی که تازه ماجراجویی‌های خود را آغاز کرده‌اند، می‌توانید مجموعه Starter Dragons of Stormwreck Isle را با قیمت 20 دلار و دفترچه راهنمای پخش کننده D&D را با تنها 26 دلار (50 دلار) انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید یک محیط جدید یا یک کمپین از پیش ساخته را امتحان کنید، کتاب‌هایی مانند Dragonlance: Shadow of the Dragon Queen، Eberron: Rising for the Last War، Icewind Dale: Rime of the Frostmaiden و غیره وجود دارد. همچنین می‌توانید مجموعه Spelljammer: Adventures in Space را بگیرید، که مجموعه‌ای از کتاب منبع راه‌اندازی Spelljammer، کتاب هیولا، و کمپین Light of Xaryxis و همچنین نقشه و صفحه‌نمایش DM را با تنها 38.81 دلار (70 دلار) دارد.

علاوه بر سخت‌افزار بازی، پیشنهاد B2G1 آمازون همچنین شامل کتاب‌های هنری D&D مانند Art & Arcana: A Visual History است که تنها با قیمت 26 دلار (50 دلار) در دسترس است. حتی کتاب‌های D&D بیشتری را در فروش B2G1 در زیر یا در آمازون بررسی کنید.

بخوانید  سوسک آبی در تریلر جدید بالا و سریع پرواز می کند

تخفیف های Amazon Pathfinder B2G1

کتاب منبع Pathfinder 2E - Lost Omens: Firebrands
کتاب منبع Pathfinder 2E – Lost Omens: Firebrands

در حالی که در تبلیغات B2G1 آمازون به اندازه D&D معاملات Pathfinder 2E موجود نیست، حداقل می توانید چند کتاب منبع مانند کتاب منبع Lost Omens: Firebrands را با قیمت 20.47 دلار (به جای 40 دلار) خریداری کنید که اطلاعاتی را در مورد جناح فایربرند. و یک کهن الگوی شخصیت قابل بازی، و همچنین ماژول های ماجراجویی Pathfinder 2E مانند Book of the Dead و Abomination Vaults.

پیشنهاد Marvel Multiverse RPG B2G1

Marvel Multiverse RPG: Kang's CataclysmMarvel Multiverse RPG: Kang's Cataclysm
Marvel Multiverse RPG: Kang's Cataclysm

طرفداران Marvel Multiverse RPG می توانند کتاب ماجراجویی The Cataclysm of Kang را به عنوان بخشی از تبلیغات آمازون انتخاب کنند. این کمپین شامل شش ماجراجویی از پیش ساخته شده است که شخصیت‌های جدیدی را از رتبه 1 به رتبه 6 می‌آورد و شامل نقشه‌ها، سناریوها و مشخصات شخصیت‌ها می‌شود.

اگرچه ماژول ماجراجویی The Cataclysm of Kang تنها کتاب نقش‌آفرینی Marvel Multiverse است که در تبلیغات B2G1 آمازون گنجانده شده است، لازم به ذکر است که کتاب قوانین هسته RPG مارول Multiverse تنها با قیمت 32 دلار، 40 دلار (60 دلار) پیش فروش شده است. – گسترش مردانه به 36 دلار (معمولاً 60 دلار) کاهش می یابد. تمام کتاب‌های نقش‌آفرینی Marvel Multiverse را در آمازون بررسی کنید.


توجه داشته باشید که برای دریافت قیمت B2G1 باید سه مورد واجد شرایط را به سبد خرید آمازون خود اضافه کنید، اما لازم نیست که هر سه مورد TTRPG باشند. هزاران مورد دیگر از دسته‌هایی مانند فیلم‌ها، اسباب‌بازی‌ها و موارد دیگر. در معامله گنجانده شده اند و می توانید آنها را از لیست موارد واجد شرایط ترکیب و مطابقت دهید. همچنین باید اشاره کنیم که برخی از کتاب های TTRPG نیز در پیشنهاد B2G1 Target به عنوان بخشی از رویداد Circle Week آن گنجانده شده است. بنابراین اگر نمی توانید کتاب های مورد نظر خود را در آمازون پیدا کنید، ارزش آن را دارد که پیشنهاد Target را بررسی کنید.

بخوانید  انیمیشن Spider-Man 3 پایان رضایت بخشی خواهد داشت

تحریریه مجله بازی یک گیمر