ادگار رایت فیلم The Running Man را با گلن پاول ریبوت می کند

گلن پاول (Top Gun: Maverick) قرار است در فیلم اکشن آینده پارامونت به نام The Running Man بازی کند. به گزارش هالیوود ریپورتر، پاول نقش اصلی اقتباسی از رمان استیون کینگ به کارگردانی ادگار رایت (شان مردگان، بچه راننده) را بازی خواهد کرد.

رایت که از سال 2021 به این پروژه پیوسته است، در کنار نیرا پارک و سایمون کینبرگ، این فیلم را نیز تولید خواهد کرد. رایت با همکاری مایکل باکال (خیابان جامپ 21) داستان را نوشت و باکال فیلمنامه را بر عهده داشت. این نسخه جدید توسط رایت نباید یک بازسازی باشد، بلکه باید تلاش دیگری برای اختراع مجدد رمان باشد، همانطور که قبلاً گفته شد. داستان که در سال 1982 با نام مستعار کینگ ریچارد باچمن منتشر شد، در آمریکای دیستوپیایی جریان دارد و داستان مردی را دنبال می‌کند که در تلاشی ناامیدانه برای جمع‌آوری پول برای دختر بیمارش، به یک نمایش بازی قاتل می‌پیوندد.

پاول از موفقیت غافلگیرکننده کمدی رمانتیک Anybody But You که بیش از 200 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروش داشت، به دست می آید. علاوه بر این، او در نویسندگی و تهیه کنندگی فیلم کمدی اکشن Hitman که در تاریخ 24 می 2024 وارد سینماها می شود و در 7 ژوئن در نتفلیکس قرار می گیرد، مشارکت داشت. پاول همچنین در فیلم یونیورسال تویسترز – دنباله فیلم 1996 – که برای اکران در 19 جولای 2024 برنامه ریزی شده است، بازی خواهد کرد.

پاییز گذشته، رایت در سراسر نوامبر به دلیل رفع خستگی فرنچایز در صنعت فیلم موجی از خود به راه انداخت و ظاهراً مارول را در این فرآیند فراخواند. در همان ماه، احیای انیمیشن اقتباسی Scott Pilgrim Takes Off (که رایت پس از کارگردانی فیلم لایو اکشن اقتباسی در سال 2010 تهیه کرد) با هشت قسمت به نتفلیکس رسید و یک فرانچایز دیگر را گسترش داد. هیچ خبری در مورد فصل دوم برای بازگشت اسکات پیلگریم اعلام نشده است.

بخوانید  بهترین بازی های اکشن 2023 از نظر متاکریتیک

تحریریه مجله بازی یک گیمر