فیلم Star Trek Prequel در حال آماده سازی با کارگردانی Star Wars

پارامونت در CinemaCon اعلام کرد که یک فیلم پیش درآمد Star Trek با کارگردانی توبی هاینز، کارگردان جنگ ستارگان، در دست ساخت است. این شایعه از ژانویه منتشر شده و اکنون تایید شده است. انتظار می رود این فیلم در سال 2025 اکران شود.

هاینز قبلاً قسمت هایی از Doctor Who، Black Mirror، Sherlock و سریال جنگ ستارگان Andor را کارگردانی کرده است. Collider این جزئیات را از CinemaCon گزارش کرده است.

ست گراهام اسمیت، نویسنده فیلم لگو بتمن، در حال نوشتن فیلم بدون عنوان Star Trek است. هاینز هرگز فیلمی از پیشتازان فضا را کارگردانی نکرد یا ننوشت، اما قسمتی از فیلم «آینه سیاه» USS Callister را کارگردانی کرد.

گفته می شود که این فیلم یک «داستان اصلی» است که قبل از رویدادهای Star Trek در سال 2009 اتفاق می افتد که در سال 2255 اتفاق افتاد و خود یک داستان اصلی بود. احتمالاً این بدان معناست که بازیگران متفاوتی وجود خواهد داشت. ستارگان سری آخر، از جمله کریس پاین، کارل اربن، زکاری کوئینتو و زوئی سالدانا، شایعه شده بودند که برای چهارمین فیلم سری خود باز خواهند گشت، اما این اتفاق هنوز رخ نداده است.

Star Trek Beyond در سال 2016 آخرین ورودی مجموعه اصلی فیلم Star Trek است، اما این فرنچایز عمر طولانی داشته و با پخش برنامه های تلویزیونی Picard و Strange New Worlds رونق زیادی داشته است.

راه‌اندازی مجدد Star Trek در سال 2009 و دنباله آن در سال 2013، به نام Into Darkness، توسط جی جی آبرامز کارگردانی شد، قبل از اینکه وظایف کارگردانی را به جاستین لین برای Star Trek Beyond واگذار کرد. این سه فیلم روی هم تقریباً ۱.۲ میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی فروختند.

بخوانید  The Last Of Us Season 2 Production Start Date Revealed

علاوه بر کاج، سالدانا و کوئینتو، در سری آخر فیلم‌های پیشتازان فضا، جان چو در نقش سولو و آنتون یلچین در نقش چکوف حضور داشتند. یلچین در سال 2016 در سن 27 سالگی پس از یک تصادف رانندگی در خیابان خود درگذشت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر