فیلم Transformers/GI Joe Crossover رسما معرفی شد

در طول دهه 1980، هاسبرو با خطوط اسباب‌بازی GI Joe و Transformers به ​​عنوان دو فرنچایز کاملاً مجزا برخورد می‌کرد، اگرچه مجموعه انیمیشن مربوطه آنها نشان می‌داد که آنها جهان یکسانی دارند. حالا بالاخره این کراس اوور روی صفحه نمایش بزرگ قرار خواهد گرفت.

از طریق SlashFilm، پارامونت رسما فیلم متقاطع Transformers و GI Joe را در CinemaCon معرفی کرد. با توجه به اینکه GI Joe در Transformers: Rise of the Beasts به آن اشاره شده است، این خبر چندان تعجب آور نیست. اما مشخص نیست که آیا فیلم جدید بر اساس تداوم Rise of the Beasts ساخته خواهد شد یا شروعی تازه برای هر دو فرنچایز خواهد بود. استیون اسپیلبرگ تهیه کننده این فیلم متقاطع است که در حال حاضر تاریخ اکران یا کارگردانی ندارد.

اوایل سال جاری، تهیه‌کننده لورنزو دی بوناونتورا اشاره کرد که فیلم متقاطع Transformers/GI Joe می‌تواند در اوایل سال 2026 وارد بازار شود. او همچنین رویکرد فیلم را روشن کرد.

دی بوناونتورا گفت: «ما اکنون در حال بررسی چگونگی انجام این کار هستیم. و ما امیدواریم که به تابستان (2026) برسیم، ما قطعا به وعده ورود جو به جهان عمل خواهیم کرد. مردم مدام در مورد کراس اوور صحبت می کنند. این یک کراس اوور نیست که من می بینم، بلکه یک یا چند است شخصیت های GI Joe که وارد دنیای Transformers می شوند، بنابراین ترکیبی از این دو نیست.

فیلم‌های ترانسفورمرز بعدی پارامونت از زمانی که فرنچایز لایو اکشن در سال 2007 راه اندازی شد، ضعیف عمل کردند. با این حال، Transformers بهتر از GI Joe که تا به امروز تنها موفق به ساخت سه فیلم لایو اکشن شده است، عمل کرده است. جدیدترین فیلم، Snake-Eyes: GI Joe Origins، یک بمب باکس آفیس بود.

بخوانید  پچ Killer Instinct Anniversary Edition این هفته در دسترس است

اولین تلاقی بین GI Joe و Transformers در قلمرو کتاب های مصور زمانی رخ داد که هر دو فرنچایز توسط مارول در دهه 1980 منتشر شدند. از آن زمان، کراس اوورهای بین این دو توسط Devil's Due، DreamWave Productions و IDW منتشر شد. فراتر از این متقاطع ها، IDW تلاش کرد تا یک دنیای کمیک مشترک با GI Joe و Transformers در کنار برخی از ویژگی های Hasbro از جمله Rom، Micronauts و Visionaries ایجاد کند. اخیراً، Skybound اثر رابرت کرکمن، دنیای Energon جدیدی را برای Transformers و GI Joe از طریق Image Comics راه اندازی کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر