سوسک آبی در تریلر جدید بالا و سریع پرواز می کند



دی سی و برادران وارنر اولین سوسک آبی را در ماه آوریل منتشر کردند، اما اکنون با استقبال هواداران از تریلر دوم که نشان می‌دهد سوسک بیگانه، خاجی دا، واقعاً چه کاری می‌تواند انجام دهد، قطار تبلیغاتی کاملاً آماده است. پس از یک سری شکست‌ها و ناامیدی‌های اخیر باکس آفیس از سوی دی‌سی، Blue Beetle از حمایت کامل استودیو برخوردار است و به دنبال آن است که داستان قهرمان واقعی ماهی‌های خارج از آب را به تصویر بکشد.

این تریلر یک روز از زندگی Jaime Reyes با بازی Xolo Maridueña از Cobra Kai را نشان می‌دهد و نشان می‌دهد که چگونه خانواده او با ابرقهرمان جدید خود سازگار می‌شوند. اکشن وحشی زیر را بررسی کنید.

در کنار Maridueña، بازیگران شامل جورج لوپز کمدین در نقش عموی جیمی رودی، سوزان ساراندون (تلما و لوئیز) در نقش ویکتوریا کرد، رائول تروخیلو (Mayans MC) در نقش کاراپاکس شرور و هاروی گیلن (FX What We Do In The Shadows) در یک زمان نامشخص هستند. نقش. Maridueña همچنین اخیراً به بیش از چند فیلم کوتاه DC اشاره کرد که راه خود را به فیلم باز خواهند کرد.

جیمی پس از دن گرت و تد کرد، سومین شخصی است که نقش سوسک آبی را بر عهده می گیرد که احتمالاً دومی مترادف ترین نام با این نام است. در تریلر جدید حتی نگاهی کوتاه به پرواز باگ تد در هوا وجود دارد. هم گرت و هم کورد ساخته‌های استیو دیتکو، خالق مرد عنکبوتی بودند. جیمی توسط کیت گیفن، جان راجرز و کالی همنر در سال 2006 در جریان رویداد بحران بی نهایت دی سی ساخته شد.

بخوانید  اکتیویژن بلیزارد به دلیل تبعیض علیه کارمندان زن خود 54 میلیون دلار جریمه شد.

سوسک آبی در تاریخ 18 آگوست اکران می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر