انیمیشن Spider-Man 3 پایان رضایت بخشی خواهد داشت


فیل لرد یک پایان رضایت بخش را برای Spider-Man: Beyond the Spider-Verse وعده می دهد.

فیل لرد، یکی از نویسندگان و تهیه کنندگان Spider-Man: Beyond the Spider-Verse (Spider-Man: Beyond the Spider-Verse) قول داد که پایان این دنباله راضی کننده باشد. فیل لرد در مصاحبه ای با Deadline Media جزئیات بیشتری در مورد انیمیشن مرد عنکبوتی 3 به اشتراک گذاشت: “این انیمیشن پایان بسیار رضایت بخشی خواهد بود. این انیمیشن از نظر احساسی حتی بیشتر به روابط بین مایلز، گوئن، پیتر بی و والدین می پردازد. [مایلز] پرداخت خواهد شد.”

در گذشته کریس میلر اعلام کرد: “ما در حال کار بر روی انیمیشن مرد عنکبوتی 3 هستیم. ما واقعاً از ادامه داستان هیجان زده هستیم و فکر می کنم پایان رضایت بخشی برای سه گانه خواهد بود. این انیمیشن مانند قسمت های قبلی احساسی است و خواهد بود. خیلی هیجان انگیز.” Spider-Man: Beyond the Spider-Verse در ابتدا برای اکران در 10 آوریل 1403 (29 مارس 2024) برنامه ریزی شده بود، اما از برنامه اکران سونی پیکچرز حذف شد.

Spider-Man: Across the Spider-Verse در ژوئن 2023 روی پرده های سینما رفت و در گیشه موفقیت بزرگی داشت. این انیمیشن با بودجه 100 تا 150 میلیون دلاری ساخته شده و توانسته به فروش جهانی 690.5 میلیون دلاری دست پیدا کند. خواکیم دوس سانتوس، اختیارات کمپ و جاستین کی تامپسون Spider-Man 2 توسط فیل لرد، کریس میلر و دیوید کالهام فیلمنامه را نوشتند.

شامیک مور، هایلی استاینفلد، جیک جانسون، عیسی راعی، دانیل کالویا، کاران سونی، اسکار آیزاک، جیسون شوارتزمن، برایان تایری هنری، لونا لورین ولز، گرتا لی، اندی سمبرگ، راشل دراخ، یورما تاکونی و شی ویگهام آنها بخشی از صداپیشگان فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse بودند. در این انیمیشن، مایلز مورالس و گوئن استیسی در جهان های موازی قرار می گیرند. جایی که تیمی از عنکبوتیان سعی در محافظت از کیهان دارند.

بخوانید  بسته بازی The Last of Us Part 1 با کارت گرافیک AMD منتشر شد
تحریریه مجله بازی یک گیمر