قسمت جدید State of Play باید به زودی منتشر شود


به نظر می رسد سونی مانند سایر رقبا قصد دارد در اوایل سال 2024 رویداد جدیدی را برگزار کند.

به نظر می رسد به زودی هر سه دارنده پلتفرم بازی میزبان رویدادهای دیجیتالی جدید خواهند بود. جف گراب قبلاً ادعا شده بود که مایکروسافت رویداد Developer Direct را برگزار خواهد کرد و این موضوع روز گذشته به طور رسمی تایید شد. او اکنون ادعا می‌کند که یک پخش زنده State of Play از سونی می‌آید و انتظار دارد قسمت بعدی در هفته‌های آینده پخش شود. به علاوه، ظاهراً مانند گذشته شاهد برگزاری Nintendo Direct در ماه فوریه خواهیم بود.

اگر واقعاً یک رویداد جدید State of Play وجود داشته باشد، می‌توانیم منتظر برخی انحصاری‌های PlayStation 5 مانند Final Fantasy VII Rebirth و Rise of the Ronin باشیم. طرفداران امیدوارند نسخه دمو بازی اول و جزئیات جدید و دموهای بازی دوم را ببینند.علاوه بر این، سونی به طور کلی به بازی های شخص ثالث خود نگاه می کند. بازی Pacific Drive ماه آینده منتشر می شود و می تواند یکی از آثار حاضر در مراسم باشد.

سونی در سپتامبر 2023 یک رویداد برای اعلام تاریخ انتشار Final Fantasy VII Rebirth، State of Play میزبان نمایش بسته الحاقی Resident Evil 4 Seperate Ways و تریلر Marvel's Spider-Man 2 بود. یا دو بیانیه مطبوعاتی بزرگ

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Pom Klementieff Guardians of the Galaxy بازی A Mission: Impossible Baddie را به اندازه بازی Mantis دوست داشت.