بسته بازی The Last of Us Part 1 با کارت گرافیک AMD منتشر شد

در پایان نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

طبق اطلاعیه AMD، خریدارانی که مدل‌های منتخبی از کارت‌های گرافیک سری Radeon AMD یا رایانه‌های شخصی گیمینگ پیش‌ساخته مبتنی بر این پردازنده‌های گرافیکی را از فروشندگانی که در این کمپین تبلیغاتی شرکت کرده‌اند، خریداری کرده‌اند، از دوم فوریه سال جاری، The Last of Us Part را دریافت خواهند کرد. 1 بدون هزینه اضافی

The Last of Us Part 1 در واقع نسخه بازسازی شده بازی اصلی The Last of Us است که در نقد یک گیمر امتیاز 9.5 از 10 را دریافت کرده است. صادق تووری در مقاله نقد و بررسی این بازی می نویسد: «The Last of Us Part 1 با در نظر گرفتن بسته الحاقی Left Behind تجربه 16 تا 17 ساعته را در اختیار مخاطبان قرار می دهد. از نظر بصری، بازی دستخوش تغییرات زیادی شده است. اکنون می‌توانید The Last of Us را زیباتر از همیشه تجربه کنید و تغییرات در انیمیشن‌ها و سینماتیک، گیم‌پلی و داستان‌گویی بازی را جذاب‌تر از همیشه کرده است.

این باندل شامل آخرین کارت‌های گرافیک سری RX 7000 و همچنین مدل‌های دسکتاپ AMD Radeon RX 6000 می‌شود. باندل جدید جایگزین پلن‌های قبلی می‌شود که شامل The Callisto Protocol و Dead Island 2 می‌شود. در اختیار خریداران این محصولات قرار می گیرد.

آخرین تبلیغ بسته کارت گرافیک Radeon AMD به خریداران The Last of Us Part 1 و همچنین مدل های منتخب را ارائه می دهد.