تاریخ انتشار نسخه دسترسی زودهنگام The Outlast Trials

دانلود فیلم آپارات

The Outlast Trials از Red Barrels روز به روز به اکران نزدیک می شود. حال در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که نسخه Early Access این بازی ترسناک چندنفره در تاریخ 28 می 1402 (18 می 2023) بر روی Epic Games و Steam منتشر خواهد شد. اگرچه سازنده بازی جزئیاتی در مورد محتوای نسخه دسترسی زودهنگام منتشر نکرده است، اما تریلر جدیدی را برای نمایش کارهای صداپیشگان خود منتشر کرده است.

وقایع The Outlast Trials در طول جنگ سرد اتفاق می افتد، زمانی که شرکت Murkov برای آزمایش های خود “داوطلبان” را استخدام می کند. این تست‌ها شخصیت و سلامت بازیکنان را مورد آزمایش قرار می‌دهند و می‌توانند به صورت انفرادی یا با شرکت حداکثر 4 بازیکن تجربه شوند. اگر قسمت‌های قبلی این مجموعه را بازی کرده‌اید، مکانیک بازی برای شما بسیار آشنا خواهد بود: فرار کنید، پنهان شوید، دزدکی بروید و از بقا دست نکشید.

Red Barrels تریلر جدیدی منتشر کرده است که از انتشار نسخه دسترسی زودهنگام The Outlast Trials خبر می دهد.

در The Outlast Trials، بازیکنان ابزارها، ارتقاها و امتیازات مفیدی مانند کاهش سرعت دشمنان و پنهان کاری بیشتر را دریافت می‌کنند. شخصیت و سلول شما نیز قابل تنظیم خواهد بود و به شما امکان می دهد ظاهر آنها را مطابق میل خود تغییر دهید. در این بازی، هدف اصلی جمع آوری اسناد و مدارک کافی در مورد شکنجه های جامعه مورکوف است، اما هنوز مشخص نیست که چه اتفاقات دیگری در این راه رخ خواهد داد و باید منتظر چه چیزی باشیم.

بخوانید  Mondo Scalpers را دوست ندارد، پوسترهای نسخه محدود بزرگتر را برنامه ریزی می کند