تاریخ انتشار دو بسته الحاقی بازی Shadow Gambit مشخص شد


MiMiMiGames در جدیدترین نسخه خود از انتشار دو بسته الحاقی برای Shadow Gambit خبر داد.

MiMiMi Games بدون شک یکی از تاثیرگذارترین استودیوهای صنعت بازی در سال های اخیر است که با خلق آثاری در سبک تاکتیکی از Shadow Tactics: Blades of the Shogun گرفته تا Desperados 3 و اخیراً Shodo Gambit به موفقیت های زیادی در خلق آثاری از این دست دست یافته است. . این استودیو چندی پیش رسما اعلام کرد که به زودی تعطیل می شود، اما قبل از این اتفاق، قصد دارد دو بسته الحاقی برای بازی Shadow Gambit منتشر کند.

همانطور که سازندگان اعلام کرده اند این دو بسته الحاقی باید در تاریخ 15 دسامبر منتشر شوند و شامل چندین ساعت محتوای جدید برای بازی خواهند بود.هر کدام از DLC ها قرار است شخصیت جدیدی را با مهارت های ماوراء طبیعی خود معرفی کنند و به آن اضافه شوند. سایر شخصیت های بازی همچنین شاهد جزایر جدیدی در نقشه بازی خواهیم بود و 6 مرحله داستانی جدید نیز بخشی از محتوای این بسته ها خواهد بود.

MiMiMi Games همچنین اعلام کرد که تمامی محتویات بسته های الحاقی جدید به بازی اصلی اضافه خواهد شد و به عنوان مثال، بازیکنان می توانند از دو شخصیت جدید برای تکمیل مراحل قبلی بازی استفاده کنند.

در هر صورت، با تعطیلی استودیو Maimei، علاقه مندان به بازی های تاکتیکی احتمالا باید مدت زیادی منتظر بمانند تا آثاری با کیفیت در این سبک ساخته شود و این دو DLC اخیر استودیو و Shadow Gambit فرصت خوبی برای پیوستن به ماجراجویی های Maimei هستند. از نو. .

بخوانید  Sea of Thieves Season 10 Plunder Pass Rewards Includes The New Stormfish Set
تحریریه مجله بازی یک گیمر