عکس سری پنگوئن پیشرفت اسوالد کیبل پات را به دنیای تبهکاران نشان می دهد


مجله امپایر تصویر جدیدی از مجموعه مکس پنگوئن منتشر کرده است که در آن کالین فارل در نقش اسوالد کیبل پات حضور دارد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم که تصویر جدیدی از سریال پنگوئن (پنگوئن) از شبکه مکس به اشتراک گذاشته شده است. این عکس از اسوالد کابلپوت با نقش آفرینی کالین فارل نشان می دهد که او برای به قدرت رسیدن در دنیای شیطانی گاتهام دست از کار نمی کشد. فیلمبرداری مجموعه اسپین آف بتمن یک هفته پس از عید شکرگزاری از سر گرفته می شود و در زمانی نامعلوم از سال 2024 برای طرفداران نمایش داده می شود.

پیشرفت اسوالد کیبل پات به دنیای شروران در سری پنگوئن

سریال پنگوئن در دنیای بتمن اتفاق می افتد و گذشته اسوالد کیبل پات را زیر ذره بین قرار می دهد. این سریال به جای نمایش پنگوئن به عنوان یک مغز متفکر جنایتکار، نشان می دهد که چگونه اسوالد کیبل پات در دنیای اموات گاتهام به قدرت رسید. کالین فارل رنتزی فلیز، کریستین میلیوتی، مایکل زیگن، مایکل کلی، شهره آغداشلو، دیر اوکانل، کلنسی براون، جیمز مادیو، اسکات کوهن، فرانسوا چاوو و دیوید اچ هلمز آنها در این سریال بازی می کنند.

سریال پنگوئن بر اساس شخصیت پنگوئن ساخته شده است باب کین و بیل فینگر ایجاد شده است لورن لیفرانک او به عنوان فیلمنامه نویس و مجری این اسپین آف و کریگ زوبل او چرخ دو قسمت اولش را در دست دارد. متعلق به Sixth و Idaho Productions مت ریوز طبق قراردادی کلی، این سریال را با همکاری دیلن کلارک پروداکشنز و بخش تلویزیونی برادران وارنر تولید می کند.

بخوانید  بهترین انیمیشن های ترسناک | ۱۹ انیمیشن وحشتناک که مو بر تنتان سیخ می کند + امتیاز IMDB
تحریریه مجله بازی یک گیمر