فروش جمعه سیاه Humble تخفیف های عمیقی را برای بازی های موفق و پورت های پلی استیشن ارائه می دهد



مانند چندین ویترین دیجیتال دیگر، Humble نیز فروش بلک فرایدی خود را در بازی های مختلف رایانه شخصی برگزار می کند. جذابیت بزرگ این تبلیغات این است که پس از خرید، یک ماه کامل از Humble Choice را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. یک بازی واجد شرایط.

این یک معامله عالی است، زیرا همه بازی‌هایی که از طریق Humble Choice استفاده می‌شوند برای همیشه متعلق به شما هستند، حتی اگر بعداً تصمیم به لغو اشتراک خود داشته باشید. بازی Humble Choice نوامبر دارای WWE 2K23، Unpacking، Prodeus و چندین بازی دیگر است، بنابراین اساساً یک سری بازی اضافی بیهوده است. در حال حاضر، می توانید در Humble Choice با نرخ بسیار تخفیفی ثبت نام کنید و با استفاده از کد، یک سال خدمات اشتراک را فقط با 99 دلار دریافت کنید. HOLIDAY23.

در مورد فروش، معاملات جمعه سیاه Humble بر روی برخی از بلاک باسترهای بزرگ AAA در چند سال گذشته و چندین ورزش بزرگ استودیو پلی استیشن سونی تمرکز دارد. درست به موقع برای دنباله مورد انتظار سال آینده، Final Fantasy VII Remake Intergrade 50% تخفیف داده شده است و این یک بسته فوق العاده است که شامل بازی اصلی و گسترش آن است. اگر سخت افزار رایانه شخصی برای مدیریت آن داشته باشید، عالی به نظر می رسد و گیم پلی آن یک تجربه اکشن-RPG درجه یک را ارائه می دهد.

فروش فروتن جمعه سیاه

Dying Light 2 قیمت آن نیز به نصف کاهش یافته است، و این برای یک بازی اکشن پارکور سرگرم کننده که در میانه پسا آخرالزمان زامبی ها اتفاق می افتد، اصلاً بد نیست. توسعه‌دهنده Techland نیز پس از راه‌اندازی، محتوای اضافی زیادی منتشر کرده است، بنابراین ساعت‌ها سرگرمی در اینجا وجود دارد. پیشگویی شده از زمان عرضه معروف خود بهبود یافته است و با کاهش 60 درصدی قیمت آن، ممکن است چیزی جادویی در این ماجراجویی عملکردی پیدا کنید. سپس وجود دارد به سمت Hi-Fi عجله کنید– تصور کنید اسکات پیلگریم با Devil May Cry ملاقات کند – با قیمت 22.50 دلار، بازی تاکتیکی عالی در زمان واقعی جنگ جهانی دوم کمپانی قهرمانان 3 برای 48 دلار و مرزهای صوتی مسابقات در معرض دید با کاهش 60 درصدی.

بخوانید  مجموعه انیمیشن The Walking Dead ساخته می شود؟

برای تخفیف بیشتر روی بازی‌های بزرگ، فروش جمعه سیاه GOG را برای محصولات بدون DRM و تخفیف جمعه سیاه Steam را بررسی کنید، در صورتی که می‌خواهید قبل از ورود Steam Deck OLED، عناوین خود را تهیه کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر