مجموعه انیمیشن The Walking Dead ساخته می شود؟


رابرت کرکمن، خالق The Walking Dead، اعلام کرده است که یک سریال انیمیشنی وفادار به این مجموعه می تواند بسیار سرگرم کننده باشد.

سریال مردگان متحرک شامل کمیک، بازی های ویدیویی و چندین سریال است، اما آیا AMC می خواهد یک سریال انیمیشنی از این مجموعه تولید کند؟ رابرت کرکمنخالق The Walking Dead یک سریال انیمیشن بزرگسالان را بر اساس کمیک ابرقهرمانی Invincible برای Amazon Prime Video تولید کرد و از دیگر کمیک Super Dinosaur برای ساخت یک سریال انیمیشنی برای کودکان استفاده شد.

اکنون که کتاب کمیک و مجموعه اصلی The Walking Dead بسته شده است، رابرت کرکمن به یک سریال انیمیشنی احتمالی Walking Dead اشاره می کند که بیشتر به منبع اصلی خود وفادار خواهد ماند. کمیک Walking Dead سرانجام پس از 193 جلد در سال 2019 به پایان رسید و مجموعه TWD پس از 11 فصل در سال 2022 به پایان رسید. البته از این مجموعه زیر مجموعه های جدیدی ساخته شده که ادامه دهنده داستان شخصیت های اصلی است.

رابرت کرکمن در پاسخ به نامه ای از طرفداران در جلد 79 کتاب کمیک رنگی The Walking Dead Deluxe نوشت: “من فکر می کنم یک انیمیشن وفادار از این مجموعه بسیار سرگرم کننده خواهد بود، اما نمی دانم که آیا AMC علاقه مند باشد یا خیر. چنین کاری را انجام دهید.” در گذشته، این شبکه یک کمیک استریپ متحرک هشت دقیقه ای از 13 صفحه از جلد اول کتاب کمیک The Walking Dead و یک وب سایت به نام The Walking Dead: Red Machete ارائه کرده بود.

بخوانید  Marvel's Spider-Man 2 به شما اجازه می دهد تا به لطف یک پچ جدید، انواع لباس های کلاسیک را دوباره انتخاب کنید.

دانلود ویدیو آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر