فوتبال با طعم تکنولوژی: MSI FUNTORO تجربه ای متفاوت از جام جهانی 2022

راه حل FUNTORO به عنوان یک مدل کسب و کار هوشمند برای باشگاه ها و استادیوم های ورزشی، تاکنون بازخورد مثبتی از کاربران خود دریافت کرده و تعامل بین طرفداران تیم های ورزشی را بهبود بخشیده است، تصویر برند شرکای تجاری را ارتقا داده و جریان های درآمدی جدیدی را از طریق تبلیغات و فرصت های حمایت مالی ایجاد کرده است. با کمترین نیروی انسانی و پرسنل انجام می شود.

نزدیک به یک هفته از آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 با سرمایه گذاری عظیم قطری ها در این کشور می گذرد.

MSI FUNTORO که در سال 2018 برنده جایزه نمایشگاه کامپیوتکس (یکی از بزرگترین رویدادهای فناوری و کامپیوتر در جهان) و برای اولین بار در ورزشگاه منتخب سوپرکاپ شد. در سال 2019 توسط یوفا، اکنون در جام جهانی، برای ایجاد تجربه ای متفاوت برای هواداران فوتبال در ورزشگاه الثومه قطر استفاده شد. MSI FUNTORO با استفاده از سرور مرکزی و رایانش ابری، تماشای پخش زنده بازی ها را برای هر تماشاگر حاضر در استادیوم، مرور لحظات مهم بازی، سفارش تنقلات، خرید، رتبه بندی بازیکنان، شرکت در رویدادها و تبلیغات تعاملی و غیره را امکان پذیر می کند. . تجربه ای را ارائه کرد که تا کنون دور از دسترس به نظر می رسید.

بخشی از این سرمایه گذاری در استفاده از فناوری های هوشمند و پیشگام MSI در این رویداد است که در حال حاضر در ورزشگاه الثمامه شاهد آن هستیم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Assassin's Creed Mirage در ماه ژوئن برای آیفون و آیپد عرضه می شود