رفع اشکال و بهبود عملکرد در به‌روزرسانی جدید Sonic Frontiers

طبق این توییت، این آپدیت در هفته اول (آخر هفته) برای نسخه های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شد و در مرحله انتشار برای سایر پلتفرم ها قرار دارد. به گزارش Update Crazy، سایر جزئیات این آپدیت شامل موارد زیر است:

  • رفع اشکالات تصادفی تصادفی.
  • مشکلات صدا حل شد
  • بهبودها رابط کاربری ایجاد شده است.
  • بهینه سازی های بازی انجام شده است.
  • بهبود عملکرد و ثبات را اجرا کرد.
  • تغییرات جزئی دیگری نیز اعمال شده است.

نقد و بررسی بازی Sonic Frontiers توسط محمد صادق تووری یک گیمر می‌گوید: «Sonic Frontiers پر از ایده‌های تازه است و تیم سونیک ریسک کرد تا سونیک و دوستانش را در یک محیط باز قرار دهد. انتشار اثر لحظات مفرح و لذت بخشی را ایجاد کرد، اما در این بین مواردی مانند تکرار سیستم نبرد، سادگی طراحی سیستم ارتقاء سونیک و بارگذاری کند پلتفرم ها وجود دارد. که باعث شد Sonic Frontiers آنطور که باید برجسته نشود.

زمانی که نسخه پیش نمایش آن برای بازبینان منتشر شد، Sonic Frontiers با نظرات متفاوتی روبرو شد. اما نسخه نهایی توانست بازخورد نسبتا خوبی دریافت کند و امتیاز متاکریتیک آن 73 بود. علاوه بر این، بازی رکورد بازیکن همزمان Steam را در مجموعه Sonic شکست و با 19181 بازیکن همزمان در صدر آن لیست قرار گرفت. این بازی با 11937 بازیکن جانشین Sonic Mania شد که پنج سال پیش به دست گیمرها رسید.

در آپدیت 1.10 Sonic Frontiers چندین باگ مختلف از جمله باگ boss ناپدید شده برطرف شد و همچنین شاهد بهبود عملکرد بودیم.

بخوانید  بازی Hi-Fi Rush سخت ترین سختی

نمایی از محیط بازی Sonic Frontiers

پچ جدیدی برای Sonic Frontiers منتشر شده است. با توجه به حساب توییتر ژاپنی Sonic the Hedgehog، این به روز رسانی جدید شماره 1.10 مشکل ناپدید شدن گاهی اوقات هنگام تلاش مجدد باس فایت در جزیره کرونوس را برطرف کرده است. همچنین مشکل حل نشده بودن صفحه نقشه حتی زمانی که تقلب بزرگ در Chaos Isle برطرف شد، برطرف شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر