شایعه: اسکرین شات بازی Gears of War 6 لو رفت

از آنجایی که پایان بازی Gears 5 باز بود و پایان آن به طور غیرمستقیم احتمال ادامه آن را بیان می کرد، احتمالاً این پایان به پایه داستان بازی بعدی تبدیل می شود، این امکان وجود دارد که Gears جدید داستان را دقیقاً از همان ابتدا ادامه دهد. پایان داستان بازی قبلی همچنین بسیار بعید است که بازی دیگری از سری اصلی پس از Gears 6 برای سال‌ها منتشر شود.

تقریبا دو هفته پیش بود نیک بیکر از پادکست XboxEra ادعای بازی را کرد مجموعه Gears of War هنوز وجود دارد. او اخیراً در پادکست دیگری گفت که تصویری دریافت کرده که ظاهراً وجود Gears of War 6 و Gears of War Collection را تایید می‌کند. البته نه بیکر و نه منابع او نمی دانند این تصویر واقعی است یا تغییر یافته است.

اما Gears 6 می تواند دنیای یکی از محبوب ترین سری های Xbox را گسترش دهد. همزمان، امکان انتشار نسخه بازیابی شده از نسخه های اولیه GeOW نیز وجود دارد. اگرچه بحث هایی در مورد وجود این بازی ها مطرح شده است، اما اکثر مردم آن را یک ارائه نادرست می دانند. در هر صورت، تا زمان اعلام رسمی مایکروسافت، نمی توان با قطعیت از وجود چنین بازی هایی صحبت کرد.

اسکرین شات احتمالی Gears 6

با توجه به یک تصویر فاش شده، این احتمال وجود دارد که بازی بعدی از سری Gears of War فاش شده باشد.

اگر تصویر درست باشد، این اولین بازی اصلی جدید این سری خواهد بود که در سال 2019 منتشر می شود. به علاوه، حتی امکان بازسازی Gears 2 و 3 به عنوان بخش های اصلی Gears Ultimate Collection وجود دارد. به یاد داشته باشید که در حال حاضر هیچ نشانه ای مبنی بر درست بودن تصویر بالا وجود ندارد. اما با فرض واقعی بودن، می توانیم در مورد Gears 6 حدس بزنیم.

بخوانید  آیا سریال Shogun بهتر از Game of Thrones است؟