بازگشت سیستم طبقه بندی در بازی Battlefield 2042

برخی می گویند که سیستم کلاسی جدید Battlefield 2042 باید حداقل استفاده از سلاح را برای هر کلاس محدود کند. این چیزی است که کلاس ها را از بازی های قبلی Battlefield متمایز می کند. نه نوع نارنجک قابل استفاده. بنابراین اغراق نیست اگر بگوییم الکترونیک آرتز این بار ناامیدکننده بود. با مطالعه پست اخیر توسعه دهندگان در سایت رسمی EA می توانید درباره سیستم رتبه بندی جدید Battlefield 2042 اطلاعات بیشتری کسب کنید.

بازی Battlefield 2042 میزبان یک سیستم رتبه بندی جدید در آپدیت 3.2 بود که البته مکانیک متفاوتی نسبت به بازی های قبلی این سری دارد.

پس از آپدیت جدید، متخصصان همچنان در Battlefield 2042 حضور دارند، اما هر کدام از آنها در یکی از چهار کلاس Assault، Engineer، Support و Recon دسته بندی می شوند. بازیکنان می توانند هر سلاحی را انتخاب کنند، اما بسته به کلاس انتخابی، فقط می توان از ابزار و تجهیزات خاصی استفاده کرد. این سیستم رتبه بندی با آنچه طرفداران سریال قبلا تجربه کرده اند بسیار متفاوت است.

Battlefield 2042 همچنان میزبان به‌روزرسانی‌های جدید خواهد بود، که با توجه به اینکه تعداد بازیکنان زیادی در سال 2023 وجود ندارد، بسیار عجیب است. البته، این به‌روزرسانی‌ها در بازگرداندن بازیکنان چندان مؤثر نبوده‌اند. با این حال، الکترونیک آرتز امیدوار است با بازگرداندن یک ویژگی مهم، طرفداران قدیمی را به خود جلب کند. در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که سیستم رتبه بندی با آپدیت 3.2 به Battlefield 2042 بازگشته است.

بخوانید  بازگشت سرورهای بخش آنلاین نسخه پی سی بازی Dark Souls 3 پس از ۷ ماه