اعلام تاریخ انتشار کمپین رایگان JETT Given Time: The Far Shore

دانلود فیلم آپارات

JETT: The Far Shore یک بازی ماجراجویی علمی تخیلی است که در سال 2021 منتشر شد. این بازی به زودی میزبان کمپین جدیدی به نام Given Time به عنوان یک بسته الحاقی رایگان خواهد بود. این کمپین در اکتبر 2022 معرفی شد و اکنون در میان آخرین اخبار بازی با خبر شدیم که تاریخ انتشار آن مشخص شده است. بازیکنان باید منتظر باشند تا این کمپین را در تاریخ 31 ژانویه 2023 (11 بهمن 1401) تجربه کنند.

Superbrothers تریلر جدیدی از تاریخ انتشار کمپین رایگان Given Time محصول JETT: The Far Shore منتشر کرده است.

داستان Given Time سه سال پس از اتفاقات فیلم اکشن، ماجراجویی و اکتشافی JETT: The Far Shore می گذرد. این کمپین، بازیکنان را دوباره کنترل می کند، که از خواب بیدار می شود تا یک جت قدیمی را برای شروع ماجراجویی خود پیدا کند. این کمپین بیشتر بر روی اکتشاف و رومینگ رایگان تمرکز خواهد کرد تا بر روی داستان و به بازیکنان فرصتی عالی برای کشف دنیای وسیع بازی می دهد.

بازی JETT: The Far Shore که در سال 2021 در پلتفرم فروشگاه Epic Games در اختیار کاربران پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی قرار گرفت، در تاریخ 11 فوریه در کنار این کمپین بر روی استیم نیز منتشر خواهد شد. Given Time راه اندازی شده است. بخش داستان جدید ماجراهای شخصیت Mei را ادامه می دهد و آنها را به پایان می رساند. این کمپین موضوعات اصلی داستانی را که در انتهای The Far Shore اغلب ناتمام بودند، در بر می گیرد.

بخوانید  شروع فیلمبرداری فصل دوم سریال خانواده اژدها با انتشار تصویر اول