سازندگان در تریلر بازی Minecraft Legends، مسیر هنری و خطوط پیگلاین را توضیح می‌دهند

دانلود فیلم آپارات

Minecraft Legends در تاریخ 25 آوریل 1402 (14 آوریل 2023) برای پلتفرم های رایانه شخصی، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه خواهد شد. Xbox Series S برنامه ریزی شده است. این بازی همچنین در روز اول انتشار در اختیار مشترکین Game Pass قرار خواهد گرفت. به گفته موجنگ، علاوه بر کمپین تک نفره، بازی Minecraft Legends دارای حالت چند نفره همکار نیز خواهد بود.

Minecraft Legends واقعی تر و پر از زندگی است تا الهام بخش آن. همانطور که در دنیای بازی سفر می کنید، پرندگانی را خواهید دید که از درختان بیرون می آیند و صدای وزش باد را می شنوید. اثرات آب و هوایی مانند باران باعث ایجاد امواج در مناطق آبی به صورت سینمایی می شود. در این بازی حیوانات دارای انیمیشن های فریم کلیدی هستند که به آنها جان می بخشد. جنبه‌های زیست‌محیطی نیز چندین فرآیند را طی می‌کنند تا زیبا شوند.

با انتشار بازی Minecraft Legends در ماه آینده، دنیای Minecraft با سبک اقدامات استراتژیک همزمان آشنا می شود. اکنون، در میان آخرین اخبار بازی، متوجه شدیم که توسعه دهندگان بازی Blackbird Interactive Studio ویدیوی جدیدی منتشر کرده اند که در آن جلوه های بصری، ظاهر کلی و نحوه ایجاد آن را برای طرفداران توضیح می دهد.

Blackbird Interactive تریلر جدیدی را منتشر کرده است که جزئیات بصری، سبک هنری و خطوط خوک را نشان می دهد.

در بازی Minecraft Legends، پیگلین های متخاصم با سایر گونه ها متفاوت خواهند بود. استودیو بلک برد از به‌روزرسانی Minecraft Nether Mojang الهام گرفت و به خوک‌ها هویت بیشتری با رنگ‌های مختلف داد. در این بازی بازیکن و اوباش دنیای Minecraft باید با پیگلین های مهاجم مقابله کنند.

بخوانید  Naraka: The Bladepoint Game به پلی استیشن 5 می آید. به صورت رایگان در تمامی پلتفرم ها موجود است
تحریریه مجله بازی یک گیمر