ساخت انیمیشن جدید استاپ موشن گیلرمو دل تورو تایید شد

رمان غول مدفون در سال 2015 منتشر شد.این رمان داستان زوجی مسن به نام اکسل و بئاتریس را دنبال می کند که برای یافتن پسر گم شده خود به ماجراجویی می پردازند. داستان با سفر این زوج به بریتانیای باستان آشکار می شود. زمانی که ساکسون ها و برایتون ها پس از یک جنگ ویرانگر در صلحی شکننده زندگی می کنند. صلحی که از توافق حاصل می شود، فراموشی است. فراموشی فراگیر که همچون مه سراسر کشور را فرا گرفته است.

گیلرمو دل تورو با دو جایزه اسکار

انیمیشن استاپ موشن بعدی که دارم انجام می دهم اقتباسی از رمان غول مدفون نوشته کازوئو ایشی گورو است و من فیلمنامه را با دنیس کلی می نویسم و ​​تا 2 ماه دیگر مراحل طراحی را شروع می کنیم. ابتدا فیلم لایو اکشن بعدی ام را فیلمبرداری می کنم و سپس شروع به ساخت انیمیشن استاپ موشن می کنیم که حدود 2 سال طول می کشد و اگر همه چیز خوب پیش برود، تولید انیمیشن را شروع می کنیم.”

این دو زوج در زمان حمله ساکسون ها به انگلستان و در زمان صلح بین شاه آرتور و برتون ها زندگی می کنند و دچار فراموشی می شوند. آنها نمی دانند فرزندی داشته اند یا نه و از گذشته مشترک خود اطلاعی ندارند. با این حال، اطلاعاتی در مورد فیلم لایو اکشن آینده گیلرمو دل تورو در دست نیست. Nightmare Alley جدیدترین فیلم لایو اکشن دل تورو است. دل تورو پیش از این برنده 2 جایزه اسکار برای فیلم The Shape of Water: بهترین فیلم سال و بهترین کارگردانی شده است.

بخوانید  حل و فصل آزمایشی Cyberpunk 2077 توضیح داده شد | اخبار GameSpot - به روز رسانی اخبار GS

انیمیشن پینوکیو به کارگردانی گیلرمو دل تورو که در نتفلیکس منتشر شد، موفقیت زیادی کسب کرد و از این انیمیشن به عنوان شانس اصلی دریافت اسکار بهترین انیمیشن سال یاد می شود. حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونگیلرمو دل تورو به دنبال ساخت یک انیمیشن استاپ موشن دیگر است. دل تورو در مصاحبه ای با تلگراف تایید کرد که به دنبال ساخت انیمیشن استاپ موشن بر اساس رمان غول مدفون کازوئو ایشی گورو است. دل تورو در این مصاحبه گفت:

گیرمو دل تورو از ساخت انیمیشن استاپ موشن بعدی خود بر اساس داستان غول مدفون پس از کارگردانی پینوکیو خبر داد.