حل و فصل آزمایشی Cyberpunk 2077 توضیح داده شد | اخبار GameSpot – به روز رسانی اخبار GS

این مقدار زیادی پول است، اما جنبه مثبت آن، حداقل در حال حاضر CD Projekt Red قطعه دیگری از پرتاب وحشیانه Cyberpunk را دارد که می تواند پشت سر آنها بگذارد. این بازی مدتی است که به پلی استیشن بازگشته است، نسخه های نسل بعدی منتشر شده است، تعداد زیادی آپدیت و وصله منتشر شده است و مردم عاشق انیمه نتفلیکس هستند. همه چیز خوب به نظر می رسد با وجود اینکه مولفه چند نفره بازی به منظور تمرکز بر این اصلاحات حذف شد، ساکنان شهر Night همچنان از گسترش فانتوم لیبرتی در سال جاری لذت می برند. DLC پرداخت خواهد شد، اما CDPR هنوز قیمت آن را اعلام نکرده است.

و در حالی که ما در مورد قیمت بازی ها هستیم، دکتر سرکان توتو از Kantan Games فکر می کند که صنعت شاهد افزایش قیمت ها در سراسر جهان خواهد بود.

اکنون CD Projekt Red 1.85 میلیون دلار به شاکیان پرداخت خواهد کرد. این مبلغ «هزینه‌های مدیریت تسویه حساب، مالیات، هزینه‌های وکالت» و موارد دیگر را برای هر سرمایه‌گذاری که سهام CD Projekt Red را بین 16 ژانویه 2020 تا 17 دسامبر 2020 خریداری کرده است، پوشش می‌دهد.

در مصاحبه ای با GI.biz، این تحلیلگر گفت که طرفداران باید انتظار افزایش قیمت بازی ها، سخت افزارها و اشتراک ها را داشته باشند زیرا استودیوها سعی می کنند هزینه های فزاینده را جبران کنند. با این حال، طرفداران نینتندو ممکن است ایمن باشند، زیرا Toto فکر نمی کند که قیمت سخت افزار آن به سمت شمال از جایی که در حال حاضر است می رود.

بخوانید  روایت دلنشین آشنایی با پدر در تریلر فصل دوم سریال How I Met Your Father

آیا یادتان نیست که از CD Projekt Red شکایت شده است؟ من شما را سرزنش نمی کنم. سرمایه گذاران در سال 2020 علیه توسعه دهنده شکایت کردند – که به نوعی شبیه دیروز و 10 سال پیش در همان زمان است. در آن زمان، سرمایه‌گذاران ادعا می‌کردند که وضعیت راه‌اندازی باگی Cyberpunk 2077 از آن‌ها پنهان شده است و در نتیجه پول خود را از دست می‌دهند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر