زمان تقریبی فصل دوم سریال خانواده اژدها را مشخص کنید

HBO به تازگی اطلاعات جدیدی در مورد طول تخمینی فصل دوم منتشر کرده است سریال The House of the Dragon منتشر شد.

همچنین آلن تیلور کارگردان 7 قسمت از سریال Game of Thrones از جمله Baelor و Fire and Blood برای کارگردانی چند قسمت از فصل دوم House of the Dragon بازگشت. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فصل دوم سریال خانواده اژدها در دسترس نیست.

مراحل فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال House of the Dragon قرار است در سال 2023 اتفاق بیفتد و طرفداران این سریال برای تماشای فصل دوم سریال پیش درآمد Game of Thrones باید مدت بیشتری منتظر بمانند. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیون، زمان تقریبی فصل جدید سریال خانواده اژدها مشخص شد. در مصاحبه اخیر با ورایتی، کیسی بلوز، مدیر ارشد محتوای HBO و HBO Max گفت که فصل دوم House of the Dragon در حال تولید است.

وی با بیان اینکه بهترین تخمین برای فصل دوم این سریال تابستان 2024 است، گفت: البته احتمال دارد فصل دوم سریال خانواده اژدها در پایان سال 2024 و تاریخ دقیق آن از شبکه HBO پخش شود. در حال حاضر نمی توان اعلام کرد. او همچنین گفت که فصل دوم سریال House of the Dragon به جوایز امی 2024 نخواهد رسید، زمانی که مهلت نامزدی امی در 31 می به پایان می رسد.

آبی ها در مورد دیگر اسپین آف های Game of Thrones اضافه کردند که اولویت آنها داشتن فیلمنامه های خوب است و سپس به آنها چراغ سبز نشان داده می شود. بعد از جدایی میگل ساپوچنیک که اکنون کارگردان و نمايشگر فصل اول House of the Dragon بود رایان کندالدیگر شورانر این سریال که خالق اصلی سریال به حساب می آید، اکنون تبدیل به تنها شورانر سریال House of the Dragon فصل دوم شده است که با همکاری جورج آر آر مارتینسازنده دنیای وستروس روی این سریال کار می کند.

بخوانید  یوبی سافت می تواند قربانی جدید حملات سایبری شود