ریمستر Sam & Max: The Devil’s Playhouse معرفی شد


با اعلام استودیو Skunkape، ریمستر Sam & Max: The Devil’s Playhouse، در دست توسعه است و در سال 2023 منتشر خواهد شد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو Skunkape اعلام کرد که Sam & Max: The Devil’s Playhouse را بازسازی می کند. سری Sam & Max یکی از مشهورترین فرنچایزهای ماجراجویی نقطه و کلیک است. اگرچه این سبک از بازی ها مانند گذشته در بین گیمرها محبوبیتی ندارد، اما سری Sam & Max همیشه در این سبک خوش درخشیده است. این مجموعه قبل از اینکه به عنوان یک بازی اقتباسی توسط LucasArts ساخته شود، به عنوان یک کتاب کمیک شروع شد و در نهایت برای توسعه به Telltale Games واگذار شد.

این سریال داستان یک سگ و خرگوش سخنگو را دنبال می کند که به عنوان کارآگاه خصوصی وظیفه حل معماهای مختلف را بر عهده دارند. با توجه به اینکه شخصیت های سری Sam & Max حیوانات سخنگو هستند، بازی لحن جدی به خود نمی گیرد. در عوض، بازی‌های این مجموعه به خاطر طنز و داستان‌های غیرواقعی‌شان معروف هستند که بازیکنان را مجبور به حل پازل‌های غیرعادی می‌کند.

این سریال سال هاست که نسخه اصلی جدید نداشته است. با این حال، استودیو Skunkape اخیراً اعلام کرده است که Sam & Max: The Devil’s Playhouse را بازسازی می کند. نسخه بازسازی شده این بازی که در ابتدا توسط Telltale Games ساخته شده بود، برای عرضه در سال 2023 برنامه ریزی شده است. استودیو Skunkape متشکل از افرادی است که روی بازی های اصلی Sam & Max کار کرده اند. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار دقیق یا پلتفرم‌های هدف بازی Sam & Max: The Devil’s Playhouse ریمستر وجود ندارد و استودیو تنها یک ویدیوی کوتاه برای نمایش این نسخه منتشر کرده است.

بخوانید  معرفی یک بسته نرم افزاری الهام گرفته از DualSense برای اندروید توسط سونی

دانلود فیلم آپارات

اگر هنوز سایر بازی‌های Sam & Max را تجربه نکرده‌اید، نسخه‌های بازسازی‌شده این سری، مانند Sam & Max: Save the World و Sam & Max: Beyond Time and Space، اکنون بر روی پلتفرم رایانه شخصی، Nintendo Switch در دسترس هستند. پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس هستند. هر دو بازی ذکر شده می توانند طرفداران سبک پوینت و کلیک را سرگرم کنند. با انتشار سومین ریمستر، شاهد سه گانه ارتقا یافته سری Sam & Max خواهیم بود.

در حال حاضر اطلاعاتی در مورد نسخه یا برند جدیدی از این سری در دسترس نیست و تنها می توان امیدوار بود که اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کند.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر